معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت : تعداد چشمه‌های سرویس بهداشتی عمومی در شهر تهران در چند سال اخیر افزایش یافته و راه‌اندازی آن ها در مراکز عمومی شهر همچون میادین میوه و تره‌بار نیز در دستور کار قرار گرفته است .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهندس مجتبی عبدالهی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد : میادین میوه و تره‌بار از جمله مکان‌هایی است که نیاز به راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتی عمومی دارد و شهروندان نیز درخواست‌هایی در این خصوص داشته‌اند . سال گذشته در دو میدان تره‌بار چند چشمه سرویس بهداشتی عمومی راه‌اندازی شد و افزایش آن نیز در دستور کار قرار دارد.
 
وی درخصوص سرویس‌های بهداشتی عمومی در سطح شهر نیز گفت : طی چند سال اخیر در مجموع 2800 چشمه سرویس بهداشتی عمومی در تهران احداث شده است. تا پیش از این دوره مدیریت شهری تهران دارای 2200 چشمه سرویس بهداشتی عمومی بود که این تعداد نیز بازسازی شدند و هم اکنون 5 هزار چشمه سرویس بهداشتی عمومی در سطح شهر قرار دارد.
 
معاون خدمات شهری شهرداری با اشاره به 2800 چشمه احداث شده گفت : در تمامی مناطق تهران 1800 چشمه سرویس بهداشتی با طراحی و رنگ آمیزی خاص و یکدست در نمای ساختمانی احداث شده است همچنین 250 دستگاه 4 چشمه پرتابل با سازه استیل نیز در سطح شهر قرار داده شده که در مجموع یک هزار چشمه را شامل می‌شود.سرویس های بهداشتی پرتابل همچنین مجهز به سرویس بهداشتی ویژه معلولان و سالمندان و محل تعویض کودکان است.
 
عبدالهی با تاکید بر اینکه افزایش سرویس‌های بهداشتی عمومی شرایط بهتری را نسبت به گذشته ایجاد کرده اما همچنان نیاز به احداث و توسعه آنها وجود دارد به نگه داشت این سرویس‌ها نیز اشاره کرد و افزود : نگهداری سرویس‌ها به عهده پیمانکاران است و اداره کل خدمات شهری بر آن نظارت می‌کند . وسایل و امکانات  سرویس‌های بهداشتی نیز به صورت مرتب کنترل می‌شود. /ف

برچسب ها: سرویس ، بهداشتی ، عمومی ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار