مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:آزاسازی قیمت بلیت هواپیما نباید یک شبه اجرایی شود/افزایش نرخ بلیت مساوی با شوک اقتصادی جدید به مردم، قانون اصلاحیه حفظ نباتات در هیات دولت است/ انتقال دانش بايد اولويت کار در بخش کشاورزي باشد، پرخطر ها بايد هزينه بيشتري پرداخت كنند و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

آزاسازی قیمت بلیت هواپیما نباید یک شبه اجرایی شود/افزایش نرخ بلیت مساوی با شوک اقتصادی جدید به مردم


افزایش قیمت بلیت زمانی در کشور اجرا می شود که تنوع سازی در این زمینه صورت گیرد در تمام دنیا صنعتی ایستاده و مقاوم است که دولت بعنوان یک ناظر تمام مسایل را لحظه به لحظه رصد کرده تا مردم متضرر نشوند.

قانون اصلاحیه حفظ نباتات در هیات دولت است/ انتقال دانش بايد اولويت کار در بخش کشاورزي باشد
محمد جواد سروش گفت: قانون اگر ایراد هم دارد، تا زمانی که اصلاح نشده ، اعتبار دارد. الان اصلاحیه قانون حفظ نباتات در هیات دولت است.

پرخطر ها بايد هزينه بيشتري پرداخت كنند
رئيس کل بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ايران با تاکيد بر اينکه افراد پرخطر بايد هزينه بيشتري پرداخت كنند ،گفت :با مفهوم عدالت همخواني ندارد كه‌ افراد ضابطه‌مند در رانندگي ، هزينه هاي عده اي قانون گريز را تقبل كنند.

"وزش باد گرم" دماي کشور را افزايش داد/ "تهران" داغ تر از ديروز طي امروز

در سواحل شمالي کشور بخصوص در استان هاي گيلان و اردبيل به سبب وزش باد گرم نسبتا شديد، دماي هوا بطور محسوسي افزايش مي يابد.

خوزستان، عراقي ديگر مي شود/ هورالعظيم هم اکنون نيازمند دريافت حق آب است
خشک شدن تالاب ها، موجب به وجود آمدن کانون گرد و غبار در آن ناحيه مي شود که هم اکنون زمينه براي تبديل شدن تالاب "هورالعظيم" خوزستان به يک کانون هميشگي گرد و غبار فراهم شده است.

وزير گردشگري تونس به تهران مي آيد

چهارمين كميته فني مشترك گردشگري ايران و تونس برگزار خواهد شد.

کاهش قیمت میهمان آخرین روز "بازار طلا" شد

امروز بازار طلای تهران همپای دلار داخل روزی کاهشی را آغاز و بهای هر گرم طلای 18 عیار را به 97 هزار و 973 تومان رساند و این در شرایطی است که بهای جهانی طلا با افزایش همراه شد.

وضعیت فروش گازهای همراه نفت شرکت ملی نفت ایران بررسی شد

نشست بررسی وضعیت فروش گازهای همراه نفت در میدان های شرکت ملی نفت ایران، با حضور مسئولانی از مدیریت برنامه ریزی تلفیقی این شرکت و نمایندگانی از بخش خصوصی برگزار شد.

نهمين دوره «طرح ملي ايران، مرز پرگهر» در جزیره ابوموسی آغاز شد
نهمين دوره طرح ملی "ایران، مرز پرگهر" مهرماه 92 با بازديد از پروژه های ملی جزيره ابوموسي و مراكز تاریخی و جاذبه هاي طبیعی اين منطقه آغاز شده است.

پرخطر ها بايد هزينه بيشتري پرداخت كنند

رئيس کل بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ايران با تاکيد بر اينکه افراد پرخطر بايد هزينه بيشتري پرداخت كنند ،گفت :با مفهوم عدالت همخواني ندارد كه‌ افراد ضابطه‌مند در رانندگي ، هزينه هاي عده اي قانون گريز را تقبل كنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.