فرمانده پليس راه مازندران از اعمال محدوديت هاي ترافيكي امروز و فردا در محور هاي كندوان (كرج ، چالوس)، هراز و فيروزكوه در حوزه استحفاظي پليس راه استان خبر داد.

 

سرهنگ محمدنژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: با توجه به تعطيلات پايان هفته و نيز براي افزايش ايمني، ايجاد كشش و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدوديت هاي ترافيكي در اين محورها اعمال می شود.

وي افزود: بر اين اساس تردد موتورسيكلت از ساعت ۱۲ امروز تاساعت ۲۴ فردا از محورهاي كندوان (كرج - چالوس) ، هراز و فيروزكوه و بر عكس ممنوع است.

فرمانده پليس راه مازندران با اشاره به ادامه ممنوعيت تردد انواع تريلي و كاميون از محور كرج - چالوس تصریح کرد: همچنين تردد انواع وسائط نقليه از ساعت ۱۵روز جمعه ۱۲ الي ساعت ۲۰ روز شنبه ۱۳ مهر از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقيقه روز جمعه الي ۱۰روز شنبه از ۱۵ كيلومتر بالاي مرزن آباد (دزدبن) به سمت كرج به صورت يكطرفه خواهد بود.

سرهنگ محمدنژاد با اشاره به ادامه ممنوعيت تردد هر نوع تريلي از محور هراز، گفت: تردد تمامي كاميون ها به استثناي كاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت ۱۲ الي ۲۴ روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه و همچنين از ساعت شش الي ساعت ۲۴ روز جمعه از محور هراز ممنوع است.

وي افزود: تردد هر نوع تريلر به استثناي تريلي هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت ۱۲ الي ۲۴ روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه و نيز از ساعت شش صبح الي ۲۴ روز جمعه از تهران به قائمشهر و برعكس ممنوع است.

فرمانده پليس راه مازندران همچنين اعلام كرد: هم اكنون وضعيت ترافيك در محورهاي كندوان (كرج ، چالوس)، هراز، فيروزكوه و كياسر به سمت ساري در حوزه استحفاظي پليس راه استان عادي و روان و شرايط جوي نيمه ابري و برخي نقاط همراه با مه گرفتگي است.

وي افزود: مركز كنتزل ترافيك فرماندهي پليس راه مازندران با شماره تلفن هاي ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ و پيش شماره ۰۱۵۱ ساري، به طور شبانه روز پاسخگوي وضعيت راه هاي استان است./س

برچسب ها: اعمال ، محدودیت ، ترافیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.