مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم خواستار ارائه و اجرای طرح‌های کاربردی و جذاب برای ترویج فرهنگ اقامه نماز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام عباس اسکندری در پنجمین جلسه شورای اقامه نماز تبلیغات اسلامی قم، اظهار کرد: با توجه به اهمیت نماز به عنوان یکی از واجبات دینی، باید به پیام‌های مقام معظم رهبری که در اجلاسیه نماز در سال‌های گذشته قرائت شده توجه بیشتری داشته باشیم.

وی در این راستا به کارشناس طرح و برنامه سازمان تبلیغات اسلامی استان ماموریت داد تا تمام پیام‌های مقام معظم رهبری به اجلاسیه نماز را جمع‌آوری و در اختیار اعضای شورای اقامه نماز قرار دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: اعضای شورای اقامه نماز باید با دقت این پیام‌ها را بررسی و مطالعه کرده و نکات قابل توجه را برای پیاده کردن منویات مقام معظم رهبری در خصوص نماز در جامعه اجرایی کنند.

حجت‌الاسلام داود سبحانی‌فر دبیر شورای اقامه نماز نیز در این جلسه با اشاره به آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: پیرامون روش‌های ترویج فرهنگ نماز در مدارس قم باید طرح‌های جدیدی ارائه شود تا مورد بررسی و تبادل نظر قرار گیرد.

وی اضافه کرد: شورای اقامه نماز اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم علاوه بر اجرای طرح‌های فرهنگی با حضور کارکنان و خانواده‌های آنها، در صدد نشر فرهنگ اقامه نماز در سطح جامعه است.

در این جلسه اعضای شورای اقامه نماز ضمن بیان دیدگاه‌های خود در خصوص راهکارهای ترویج فرهنگ نماز در جامعه خواستار همکاری با نهادهای مرتبط پیرامون این موضوع شدند./س

برچسب ها: قم ، اجرا ، طرح ، کاربرد ، ترویج ، فرهنگ ، اقامه ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.