با هدف ارتقای جايگاه، تكريم و شناخت مهارت هاي فردي بانوان شاغل در شهرداری منطقه11 ؛نخستين نشست كميته تخصصي ارتقاي سطح توانمندي كاركنان منطقه تشكيل شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در اين نشست كه با حضور مشاور شهردار منطقه در امور بانوان، مسئول امور بانوان منطقه و جمعي از بانوان شاغل برگزار شد؛ مشكلات، پيشنهادات، نظرات، ايده ها و راهكارهاي ارتقاي رفاه و اشتغال بانوان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. اين كميته در نظر دارد با بررسي مشكلات بانوان شاغل در شهرداري منطقه11و رفع آن ها؛ علاوه بر پيگيري دغدغه هاي مادران شاغل و بهينه سازي وظايف زنان در جامعه و خانواده؛ نسبت به احصاء و ارتقاي توانمندي آن ها در فعاليت هاي اجتماعي و وظايف محوله فعاليت نمايد.
مريم بهجتي مشاور شهردار در امور بانوان منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: در جريان اين نشست كه با شركت نمايندگاني از حوزه ها، دوائر و نواحي منطقه تشكيل شده بود، عمده ترين مسائل و مشكلات كاري بانوان شاغل مطرح و تدابيري در رابطه با نحوه توانمندسازي بيشتر آن ها و ارتقاي كارايي در محيط كار اتخاذ شد.
وی افزود:در اين نشست هماهنگي هاي لازم برای تهيه لباس فرم پرسنل پروژه اي، ايجاد سايت بانوان، بانك ايده، بررسي و امكان سنجي مهدكودك، نيازسنجي هاي آموزشي و ورزشي، تشكيل كارگروه آموزشي جهت بهبود قابليت ها، استفاده بهينه از مهارت هاي تخصصي آنان، برگزاري همايش هاي دوره اي براي بانوان شاغل جهت تعامل، هم افزايي و تشكيل كارگاه بهداشت رواني و سلامت جسمي در محيط كار براي بانوان انجام و به عنوان سرفصل برنامه هاي در دست اجراي اين كميته در دستور كار قرار گرفت.
برچسب ها: کمیته ، بانوان ، شاغل ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار