سرمربی تیم هندبال ثامن مشهد گفت: ما 11 مهر به مصاف تيم هندبال نیروی زمینی خواهیم رفت و سعي مي کنيم تمام امتیازات این دیدار را کسب کنيم.

علیرضا حبیبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در هفته ششم لیگ برتر میزبان نیروی زمینی هستیم و این دیدار روز 11 مهر در مشهد برگزار خواهد شد و اميدوارم بازيکنان با تلاش خود امتیاز این بازی را کسب کنند.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج مشهد تصریح کرد: این تیم از بازیکنان خوب و جوان بهره می برد هفته گذشته (شش مهر) مقابل نماینده یزد به تساوی دست یافت و هفته هفتم نیز مقابل کاسپین به برتری دست یافته است و بازیکنان آن از انگیزه بالایی برخوردارند و ما حریف را دست کم نمی گیریم و  تلاش می کنیم نتیجه مسابقه را به نفع خود به پایان ببریم.

حبیبی در ادامه گفت: در هفته هفتم میهمان صبای قم بودیم بازی خیلی خوبی بود و بهترین دیدار را مقابل ما انجام داد و این به خاطر تغییرات در کادر فنی بوده است بازیکنان آن با انگیزه مقابل ما ظاهر شدند ولی ما با تدابیر و هوشیاری بازیکنان خود در پایان بازی 30 بر 21 با اختلاف 9 گل برنده این بازی شدیم و 2 امتیاز شیرینی را برای خود کسب کردیم.

وی اشاره کرد: با توجه به اینکه 7 هفته از مسابقات لیگ برتر گذشته داوران قضاوت های خوبی انجام داده اند و اگر هم اشتباهاتی بوده سهوی بوده و نه عمدی و قصد و غرضی نبوده است.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج مشهد گفت: برخی از این داوران جوان هستند به نظرم باید جوانگرایی در این شغل صورت گیرد و اگر اعتراضی به نحوه داوری آنهاست باید زمان داده شود تا آنها نیز از تجربه کافی برخوردار شوند.

حبيبي عنوان کرد: در باختها نباید داوری را مقصر دانست و شرایطی چون مسائل فیزیکی و سخت افزاری سالن بازی، اشتباهات بازیکنی و صد در صد نمی توان این قشر زحمتکش را مسئول باخت تیمی دانست پس زمانی که تیمی می بازد باید بررسی کند که مشکل کجا بوده است و چه عللی باعث این کار شده است.

وي اضافه کرد: تا شروع تعطیلات نیم فصل 3-4 هفته باقی مانده است و 3 آبان تیم ها به استراحت می پردازند.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج مشهد تأکید کرد: تا زمان آغاز این رقابتها که 5 بهمن می باشد 3 ماه فرصت داریم که این زمان خیلی زیاد است و آماده نگه داشتن تیم خیلی سخت است.

حبیبی افزود: بازیکنان تیم 2-3 هفته را استراحت خواهند کرد و اواخر آبان تمرینات را آغاز خواهیم کرد تا نقاط ضعف و قوت، مهارتهای فردی و آمادگی جسمانی افراد مورد بررسی و کارشناسی قرار گیرد.

وی اشاره کرد: ما تعطیلات را معطوف به تمرینات نخواهیم کرد و چند بازی تدارکاتی با تیم های ایرانی خواهیم داشت تا با آمادگی بالا دور برگشت را آغاز کنیم.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج مشهد در پایان خاطرنشان کرد: تیم های خوبی در لیگ امسال حضور دارند و ما هیچ از آنها را دست کم نمی گیریم و با قدرت مقابل آنها می ایستیم و امتیازات لازم را کسب می کنیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار