خطيب جمعه گچساران گفت: موضع گيري مدبرانه و هوشمندانه حجت الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحاني رييس جمهور هنگام سخنراني در شصت و هشتمين مجمع عمومي سازمان ملل متحد موجب تثبيت هر چه بيشتر موقعيت ايران در سطح بين المللي شد.

   حجت الاسلام سيد امين الله حجازي در گفت و گو با خبرنگاران یاسوج  افزود: رييس جمهور در اين سخنراني با بهره گيري از اصول ديپلماسي جهان موضوعات مهم داخلي، منطقه اي و بين المللي را مورد تحليل و بررسي قرار داد و آنها را به اطلاع جهانيان رساند.
وي بيان كرد: دولت تدبير و اميد تاكنون به وعده هاي خود به طور مطلوب عمل كرده كه اين امر قابل تقدير است.
حجازي اظهار كرد: دكتر روحاني با پيروي از رهبر معظم انقلاب، راهبردهاي هوشمندانه و برنامه ريزي مدبرانه امور كشور را انجام مي دهد.
وي عنوان كرد: دستيابي به موفقيت هاي ارزنده و رفع مشكلات كشور از سوي رييس جمهور مستلزم همكاري همه جانبه مردم و همراهي آنان در زمينه اقتصاد مقاومتي است.
حجازي ابراز داشت: قانون گرايي، حفظ عدالت، اعتقاد به نظام و سلامت اقتصادي از مهمترين موارد مورد تاكيد مقام معظم رهبري است و بايد به آنها توجه جدي شود.
وي با اشاره به اينكه نبايد مردم توقعات خود را از دولت تدبير و اميد بالا ببرند، افزود: هم اكنون كشور با چالش هاي مختلف از فبيل تورم، بيكاري، مشكلات معيشتي و مسائل منطقه اي مواجه است كه رفع آنها در اولويت خواهد بود./س
برچسب ها: دولت ، تدبیر ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.