امام جمعه شهرستان پارس‌آباد گفت: فرهنگ ایثار و شهادت برای تمام ملل آزاده دنیا یک الگوی حریت، آزادی واقعی و حرکت در مسیر حقانیت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت‌الاسلام ولی علوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پارس‌آباد با گرامیداشت سالروز شهادت هاشمی‌نژاد در دهه 60 به عنوان افتخار عظیم انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما هرگز از خودگذشتگی‌ها و ایثار رزمندگان سلحشورمان را فراموش نمی‌کنیم و معتقدیم جنگ هشت ساله ما آزمون بسیار سخت و سنگینی بود که ملت ایران آبدیده‌تر از هر زمان دیگر فرهنگ مقاومت را در دنیا نهادینه کنند.

وی تصریح کرد: ما در دفاع از انقلاب و صیانت از ارزش‌ها لحظه‌ای کوتاه نیامدیم و به دشمنان نیز باج ندادیم و تاکنون نیز دفاع مقدس ما در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، ‌فرهنگی، ‌نظامی و اجتماعی ادامه دارد.

امام جمعه پارس آباد خاطر نشان کرد: نباید احساس کنیم که جنگ هشت ساله به پایان رسیده بلکه دشمنان ما در یک جنگ نرم و نیمه سخت انقلاب اسلامی را تهدید می‌کنند و نیروهای مسلح، عموم مردم و خانواده‌ها باید به هوش باشند و اجازه ندهند دشمن در این سنگر بر خواسته‌های خود دست پیدا کند.

حجت الاسلام علوی اضافه کرد: قطعاً حق شهدای هشت سال دفاع مقدس در جامعه ما ادا نشده چرا که حق شهدا بسیار بالاتر از این حرف‌هاست که ما فکرش را می‌کنیم.

وی در ادامه سخنان خود به حضور رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل و دفاع از حقانیت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: رئیس جمهور هوشمندانه از حقوق ملت ایران دفاع کرد و اجازه نداد برخی بدخواهان از فرصت پیش آمده در تخریب چهره جمهوری اسلامی ایران سوءاستفاده کنند/س.

برچسب ها: اردبیل ، فرهنگ ، ایثار ، و ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.