معاون عمليات هوانوردي شركت فرودگاه‌هاي كشور از رشد بيش از هشت درصدي پروازها در شهريور ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: مجموع پروازهاي انجام‌شده در فضاي كشور در شهريور ماه به 36 هزار و 391 سورتي رسيد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، ابراهيم شوشتري با اعلام اين خبر گفت: در شهريور ماه امسال 15 هزار و 176 پرواز فايل شده داخلي صورت گرفته كه در اين بخش نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بيش از 6 درصد رشد به چشم مي‌خورد.

وي ادامه داد: در ماه گذشته 14 هزار و 333 پرواز عبوري انجام شده كه در قياس با مدت مشابه در سال 91، بيش از 14 درصد رشد را مي‌توان مشاهده كرد.

معاون عمليات هوانوردي با اشاره به رشد چهار و نيم درصدي نشست و برخاست‌هاي بين‌المللي تصريح كرد: شش هزار و 49 نشست و برخاست بين‌المللي در شهريور جاري فايل شده كه نسبت به شهريور سال گذشته، 258 مورد افزايش صورت گرفته است.

شوشتري اظهار داشت: در شهريور ماه امسال نسبت به ماه‌ گذشته به طور كل يك هزار و 496 سورتي افزايش در پروازهاي داخلي، يك‌هزار و 324 سورتي افزايش در پروازهاي عبوري، 704 سورتي افزايش در نشست و برخاست بين‌المللي و 154 سورتي افزايش در ساير پروازها صورت گرفته و در مجموع سه هزار و 678 سورتي افزايش به ثبت رسيده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار