سهراب ترکیان مهندس خلاق اداره ی بازرسی فنی و خوردگی فلزات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به عنوان کارمند نمونه ی ملی در سال 1392 انتخاب و معرفی شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ رییس بهبود روابط کار و امور اجتماعی این شرکت با اعلام این خبر افزود : مهندس سهراب ترکیان به همراه مهندس مهرداد قندعلی دو تن از کارکنان این شرکت بترتیب بعنوان کارمند نمونه ی ملی و کارمند نمونه مناطق نفتخیز جنوب  انتخاب و معرفی  شدند .
عبدالصمد یراحی در خصوص انتخاب این مهندس جوان بعنوان کارمند نمونه ی ملی گفت : نوآوری و خلاقیت ایشان و ساخت یک نوع نشت بند در عملیات تعمیر یکی از چاههای تولیدی این شرکت و شکستن بن بست ایجاد شده بدون هرگونه سانحه و جلوگیری از خسارت روزانه 110 میلیون ریال یکی از علل اصلی انتخاب ایشان بوده است .
وی افزود : این مهندس جوان در این عملیات تعمیری توانست با ابداع ، ساخت و نصب  این نشت بند بر روی دالیز چاه ، 200 پام گاز حاوی H2S حبس شده را بدون هرگونه حادثه و سانحه ای آزاد و عملیات تعمیر چاه را توسط دکل حفاری میسر نماید .
وی خاطر نشان کرد : مهندس سهراب ترکیان همچنین در بخشهای دیگر نیز ابداعات و نوآوری های داشته اند که مجموع این اقدامات موجب صرفه جویی مبالغ قابل توجهی در هزینه های انجام شده این شرکت شده است . /س

برچسب ها: مهندس ، نمونه ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.