وزير اطلاعات گفت: مقام معظم رهبري حكم پدر جامعه را دارد و قطعا ايشان و همه اركان نظام به دنبال استمرار اين وضعيت و ايجاد روحيه اميدوار كننده در ميان مردم هستند.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران،محمود علوي وزير اطلاعات در حاشيه جلسه هيئت دولت با اشاره به عفو زندانيان از سوي مقام معظم رهبري افزود: عفو زندانيان از سوي مقام معظم رهبري اتفاق مي‌افتد و مقام معظم رهبري همواره زندانيان را مورد عفو خود قرار داده‌اند. 

علوي تصريح كرد: در گذشته نيز عفو زندانيان انجام شده و اين يك اقدام مسبوق به سابقه بوده و در آينده نيز شاهد اين مسئله خواهيم بود. 
وزير اطلاعات با اشاره به ايجاد نگاه اميدوارانه به جامعه و مردم خاطر نشان كرد: مقام معظم رهبري حكم پدر جامعه را دارد و قطعا ايشان و همه اركان نظام به دنبال استمرار اين وضعيت و ايجاد روحيه اميدوار كننده در ميان مردم هستند.  
 
وي اظهار داشت: طبيعتا نظام ما و نظام اسلامي اين است كه علاقه مند نيستيم كسي در زندان باشد همان گونه كه تمايل نداريم كسي در بيمارستان بستري شود.  
 
علوي تاكيد كرد: در عيد غديرخم خبرهاي خوشي از آزادي زندانيان اعلام خواهد شد كه جزييات آن به سمع و نظر مردم خواهد رسيد.

وي  با اشاره با اينکه دکتر روحاني درخواستي را درباره افزايش آزادي زندانيان به رهبر معظم انقلاب داده است تصريح کرد: من  کليات را عرض کردم ممکن است در جزئيات همه چيز وجود داشته باشد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: وزیر ، اطلاعات ، عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار