استاندار كرمانشاه گفت: تلاش براي حل مشكلات مردم، ايجاد اميد و انگيزه بيشتر در مسولان و همچنين رضايتمندي مردم را به دنبال دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


حجت اله دمياد گفت: مساعدت و پيگيري لازم جهت رفع مشكلات مردم شريف و بزرگوار استان باعث افزايش روحيه و نشاط در انسان مي شود و از سوي ديگر اين موضوع رضايتمندي مردم و نهايتاً رضايتمندي خداوند متعال را به دنبال خواهد داشت كه همواره از مسولين و مديران استان خواسته ايم در اين راستا گام بردارند.

استاندار كرمانشاه گفت: نظام مقدس جمهوري اسلامي بر پايه خواست و اراده ملت ايران شكل گرفته، لذا ما مسولين بايد همواره نهايت تلاش و جديت خود را براي ايجاد زندگي هر چه بهتر براي مردم به عنوان ولي نعمتان انقلاب بكار گيريم.

دمياد بيان داشت: در ملاقات عمومي با مردم شريف استان آنچه كه در توان داريم براي حل مشكلات موجود بكار مي گيريم و مديران ذيربط دستگاه هاي اجرايي كه در جلسه حضور دارند، موظف به پيگيري هاي لازم مي شوند.

وي ادامه داد: بعضي از مشكلاتي كه از سوي مردم استان مطرح مي شود به لحاظ اينكه از حوزه اختيارات استان خارج است، اين موضوعات را در تهران و از سوي وزارتخانه هاي ذيربط يا توسط نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي پيگيري مي كنيم و جديت ويژه داريم تا هيچ كس در برنامه هاي ملاقات عمومي با استاندار با ناميدي مواجه نشود./س

برچسب ها: کرمانشاه ، بهبود ، تلاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.