بازیکن فوتسال تیم پنت هاوس گفت: لیگ برتر در فصل آینده میزبان ما خواهد بود با تمام توان برای برتری شدن رقابت می کنیم.

حمید طیبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پس از عقد قرارداد با تیم فوتسال پرسپولیس مشهد و اتفاقات حاشیه ای بوجود آمده که با کم لطفی مسئولان استان و همچنین باشگاه گیتی پسند همراه بود، مجبور به تصمیم گیری جدیدی شدم زیرا پرسپولیس در لیگ فعالیت نکرد. در این زمان از یک تیم لیگ برتری و همچنین چند تیم مشهدی لیگ یکی پیشنهاداتی داشتم که در پایان با در نظر نگرفتن بررسی ها به تیم پنت هاوس مشهد پیوستم.

بازیکن فوتسال کشورمان افزود: زمانیکه حضورم در یکی تیم قطعی می شود مسائل مالی را در نظر نمی گیرم همانطور که برای پیوستن پرسپولیس قرارداد سفید امضاء کردم و تعجب افراد زیادی را به دنبال داشت. برای حضور در پنت هاوس نیز مسائل مهمتری نسبت به رقم قرارداد وجود داشت.

ارادت خاصی که نسبت به رجبی مالک این داشتم و همچنین حضور حمید بی غم در رأس کادر فنی این تیم از فاکتورهای با اهمیت برای قبول این پیشنهاد بود. تیم پنت هاوس تیم جوان و نوپایی است که پتانسیل بازیکنان در ترکیب آن به طور حتم روزهای خوشی را برایمان رقم خواهد زد تا جایی که می توان گفت ما شانس اول صعود به لیگ برتر هستیم و فصل آینده برتری ها میزبان یک تیم جوان و مدعی هستند.

طیبی در ادامه بیان داشت: کادر فنی تیم پنت هاوس بسیار مجرب ظاهر می شود حضور حمید بی غم در کادر فنی شادفر، نوپوش در جایی به عنوان دستیاران وی گواه این ادعاست و هر بازیکنی هر چند جوان شوق همکاری با این کادر را داشته به امید اینکه در جمع مدعیان قرار گیرند.
هنوز تصمیمی برای اینکه با کدامیک از تیم های پرسپولیس یا پنت هاوس مشهد به لیگ برتر بیایم نگرفتم اما به طور حتم اجازه نمی دهم هیچ یک از این تیم ها به خاطر انتخابم دلگیر شوند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار