معاون وزير راه و شهرسازي گفت: 145 بيمارستان با 24 هزار تخت هم اكنون در سطح كشور در حال ساخت است.

عليزاده در بازدید از بيمارستان امام رضا(ع) زرنديه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، افزود: از سال گذشته تاكنون 33 بيمارستان در سطح كشور احداث و براي ارائه خدمات تحويل داده شده است.
وي گفت : پيش بيني مي شود كه در سال جاري نيز 20 پروژه بيمارستاني در كشور با دو هزار تخت تكميل و تا پايان امسال تحويل داده شود.
معاون وزير راه و شهرسازي افزود : در استان مركزي نيز سه بيمارستان در شهرهاي خمين با 130 تخت، خنداب 25 تخت و مامونيه با 35 تخت در حال ساخت است.
وي گفت : بيمارستان 35 تخت خوابي شهر مامونيه زرنديه با هدف ارائه خدمات بهداشتي درماني در حال احداث است و داراي بخش هايي همچون اورژانس، درمانگاه، آزمايشگاه، مراقبت هاي ويژه، راديولوژي، زايمان، كودكان، دو اتاق عمل و ... است.
وي افزود : بيمارستان مامونيه در زميني به مساحت 23 هزار و 500 مترمربع با زيربناي سه هزار و 300 مترمربع در حال احداث است و هم اكنون ساخت آن حدود 28 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.
عليزاده با اشاره به اينكه امسال 40 ميليارد ريال اعتبار براي تكميل اين بيمارستان درنظر گرفته شده كه تاكنون 30 درصد آن اختصاص يافته است، پيش بيني كرد كه با تخصيص كامل اعتبار، اين بيمارستان سال آينده مورد بهره برداري قرار گيرد./ز
برچسب ها: پروژه ، بیمارستانی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.