رئيس سازمان هواپيمايي كشوري از برگزاري اجلاس مجمع عمومي سازمان بين‌المللي هواپيمايي (ايكائو) از دوم مهرماه خبر داد و گفت: اين اجلاس به مدت پنج روز در كانادا برگزار مي‌شود و نمايندگان سازمان هواپيمايي كشوري در اجلاس ايكائو به عنوان يكي از اعضاي اين مجمع حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، خلبان حميدرضا پهلواني معاون وزير راه و شهرسازي اظهارداشت: مجمع عمومي سازمان بين‌المللي هواپيمايي (ايكائو) هر سه سال يكبار ميزبان تمامي كشورهاي عضو است و در مورد موضوعات مهم صنعت هواپيمايي تشكيل جلسه و روند كلي صنعت هواپيمايي را مورد بازبيني قرار مي‌دهد.

وي با بيان اينكه اين مجمع عمومي در زمان تشكيل، شورايي انتخاب مي‌كند كه در اين شورا 33 كشور عضو هستند، افزود: امسال تعداد اعضا در اين شورا به 38 كشور افزايش يافته است.

به گفته خلبان پهلواني اين شورا امور جاري سازمان هواپيمايي بين‌المللي را در كميته‌هاي مختلف بر عهده‌ دارد و تصميمات لازم در مورد قوانين ابلاغ شده در كشور‌هاي مختلف را بررسي مي‌كند.

معاون وزير راه و شهرسازي با بيان اين‌ كه اين اجلاس از دوم مهرماه به مدت پنج روز در كانادا برگزار مي‌شود، اظهار داشت:در هشت كميته مختلف اين سازمان، متخصصان ايراني ره‌آورد‌هاي خوبي ارائه دهند كه البته مضمون‌هاي آن در كميته‌هاي مختلف آماده شده است.

وي با بيان اينكه تلاش سازمان هواپيمايي كشوري اين است كه بستر مناسب را براي حضور كارشناسان در آن شورا فراهم كند، گفت:‌ اين موضوع مشاركت كامل و هماهنگي با تمام ارگان‌هايي كه در اين رابطه دخيل هستند را مي‌طلبد.

خلبان پهلواني اظهار داشت: يكي از اهداف اين است كه حضورمان را در مجامع بين‌المللي ايكائو قوي كنيم و روند مثبتي را در صنعت هواپيمايي شاهد باشيم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار