سومین شماره از دوماهنامه اطلاع رسانی، آموزشی و تحليلی فرش دستباف ايران با نام "طره" و با رویکرد اقتصاد و بازار فرش منتشر شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ سومين شماره نشريه "طره" داراي گفت و گوهايي با دکتر فرشاد مومنی درباره خرد و کلان اقتصاد فرش"، دکتر ناصر فکوهی درباره فرش در فرایند جهانی شدن و اقتصاد صنعتی"، دکتر محمدمهدی فرقانی درباره بازار به عنوان پایگاه ارتباطات سنتی"، مهندس شیرین صوراسرافیل درباره نمایشگاه های فرش"، "قصه پر غصه خصوصی سازی شرکت سهامی فرش ایران"، "بررسی سهم رقبای ایران در بازار جهانی فرش"، و گزارش میدانی از بازار فرش تهران" و"بررسی چالش ها و فرصت های ورود دانش آموختگان فرش به بازار"است.
 
همچنين مقالاتي "سلیقه سازی و سلیقه یابی در فرش"، "پیاده سازی پنجره واحد تجاری"، "چرخش بر مدار مشتری" و "فرش را هنرمندانه مدیریت کنیم" نیز از دیگر مطالب دومین "طره" است.
 
دوماهنامه تخصصی "طره" بر آن است تا با رويکردی نو به فرش دستباف ايرانی به عنوان مهم ترين کالای صادراتی غير نفتی و با تاکيد بر پيشينه هنری آن، بنگرد و تلاش دارد تا بروندادی شايسته برای فرش دستباف ايرانی باشد.
 
این نشریه با تاکيد بر قدمت ديرينه اين کالا و سهم عمده و قابل توجه آن در اقتصاد و صادرات غير نفتی و همچنين توجه خاص آن به جنبه های فرهنگی هنری اين کالا منتشر می شود و بررسی آخرين رخدادهای حوزه فرش دستباف، معرفی، نقد و بررسی تشکل ها، کتاب ها، پايان نامه ها و پايگاه های اينترنتی مرتبط با فرش دستباف، نگاه تاريخی به اين هنر- صنعت، تحليل های بازار و اقتصاد فرش دستباف از جمله مطالب مورد توجه در "طره" است.
 
"طره"، دوماهنامه ای تخصصی با موضوع فرش دستباف است که با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به صاحب امتيازی و مديرمسوولی "حميد کارگر" و سردبيری "داود شادلو" در گستره کشوری منتشر می شود.
 
سومین شماره "طره" در 92 صفحه رنگی و به بهای 6 هزار تومان در نمایندگی های این نشریه عرضه می شود و پایگاه اینترنتی آن به نشانی www.torreh.net نیز در دسترس علاقه مندان است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نشریه ، طره ، بازار ، فرش ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار