دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران گفت: مديريت جديد در دانشگاه آزاد بايد با نگاهي علمي و معرفتي به فکر رفاه دانشجویان باشد.

"اسماعيل حشمتي‌" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره انتظارات و توقعات تشکل بسيج از مديريت دانشگاه آزاد اظهار داشت: ارزیابی مدیریت کلان کشورها مستلزم آن است که سياست‌ها عمدتا سه تا پنج سال از فضاي کاريشان گذشته باشد تا بتوان ارزیابی صحیحی از عملکرد مديريت ارائه داد.

وي افزود: متاسفانه دانشگاه آزاد پیش از حضور "فرهاد دانشجو" فضای سیاسی را دنبال می‌کرد و به نظر می‌رسد عزل وی و انتخاب سرپرست جدید پيرو اقدامات سیاسی گذشته باشد، مگر آن‌که خلافش ثابت شود.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران درباره خصوصيات مديريت جديد دانشگاه آزاد تصريح کرد: در حوزه‌های مدیریتی پارامترهایی مدنظر ما است که از جمله‌ آن‌ها چهره علمی فرد مورد نظر باید براي جامعه علمی کشور تأييد شده باشد و نداشتن سوءسابقه در جانب‌داری از جریان‌هاي مخالف نظام يکي از مهمترين خصوصيات براي انتخاب وي است.

حشمتي در ادامه تأکيد کرد: مديريت جديد دانشگاه آزاد بايد سابقه مدیریتی موفق در تمامي زمينه‌هاي جامعه دانشگاهی داشته و بايد نسبت به جامعه و تشکل‌های دانشجویی شناخت کافی داشته باشد.

وي درباره همکاري مدير دانشگاه آزاد با جريان‌هاي دانشگاهي مطرح کرد: مدیر معرفی شده باید قائل به فعالیت تشکل‌های دانشجویی به شکل قانونی و آزاد در دانشگاه‌ها باشد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان تهران با بيان اينکه به عنوان یک تشکل دانشجویی مهم خواستاریم که دانشگاه آزاد از فضای سیاسی دور باشد، گفت: مديريت جديد در دانشگاه آزاد بايد با نگاهي علمي و معرفتي به فکر رفاه دانشجویان باشد.

حشمتي ابراز کرد: با توجه به انتخاب مدیریت جدید پیش‌بینی می‌شود که وضعیت دانشگاه‌ها به سوی مدیریت ناموفق گذشته بازگردد.

وي خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه سلامت دانشگاه آزد است که نباید ذیل چتر احزاب و گروه‌های سیاسی قرار گیرد، چرا که سابقه مدیریت گذشته نشان‌دهنده کمک دانشگاه آزاد به جریانات و احزاب بوده است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار