مسئول سازندگی و کارآمد سازی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: امسال 3 هزارو 260 دانشجویی دختر و پسر در اردوهای جهادی بسیج دانشجویی استان حضور دارند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،‌ محمدرضا بختیاری امروز در زاهدان اظهار داشت: در سال‎جاری 61 گروه جهادی از ناحیه بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان به مناطق محروم این استان اعزام شدند.

مسئول سازندگی و کارآمد سازی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این اردوها 3 هزارو 260 دانشجویی دختر و پسر شرکت دارند که خدمات عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی را به مردم محروم ارائه می‎کنند.

بختیاری اذعان داشت: بیشتر دانشجویان به شهرستان‎های چابهار، زهک، نیکشهر، سراوان، زابل، محمد آباد و هیرمند اعزام می‎شوند.

وی خاطرنشان کرد: این اردوها از اول تیرماه جاری آغاز شده است و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

بختیاری یادآور شد: در فصل پاییز و زمستان نیز اردوهای جهادی در برخی از نقاط محروم استان و حاشیه‎های شهر زاهدان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: اردوهای جهادی با هدف تقویت بنیه آموزشی گروه‌های جهادی، غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان، تقویت روحیه همکاری و نهادینه کردن فرهنگ کارهای گروهی در بین این قشر از جامعه و به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم مناطق محروم استان انجام می‎شود.

مسئول سازندگی و کار آمد سازی بسیج دانشجویی سپاه سیستان و بلوچستان ادامه داد: گروه‎های جهادی با اعزام به مناطق محروم استان، خدمات بهداشتی از قبیل ساخت سرویس‎های بهداشتی، خانه بهداشت، خدمات عمرانی و سازندگی چون ساخت خانه عالم، ساخت مسجد، ساخت خانه محرومان را بر  عهده دارند./ج1

برچسب ها: زاهدان ، دانشجو ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.