شوراي روسيه و سازمان پيمان آتلانتيک شمالي (ناتو) اعلام کرد روسيه و ناتو اواخر سپتامبر رزمايش نظامي مشترک برگزار مي کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاري ريانووستي ؛ در اين رزمايش که در آن از گلوله هاي واقعي استفاده مي شود آمادگي سامانه نظارت حمل و نقل هوايي شوراي روسيه و ناتو و ابتکار هوا- فضاي آنها براي شناسايي و پاسخگويي به هواپيماربايي مورد آزمايش قرار مي گيرد. اين رزمايش از 23 تا 27 سپتامبر برگزار مي شود.

در چارچوب اين رزمايش، يک هواپيماي غيرنظامي ربوده شده از لهستان به پرواز در مي آيد  و به سمت کالينينگراد در روسيه حرکت مي کند.ماموران کنترل پرواز در ورشو و مسکو مشترکا از ابتکار هوا و فضاي مشترک براي شناسايي اين هواپيما به عنوان منبع بالقوه تهديد استفاده مي کنند و جنگنده هاي لهستان و روسيه اين هواپيماي بيگانه را شناسايي و تا فرودگاه همراهي مي کنند.

بخش دوم اين رزمايش بر فراز درياي سياه برگزار مي شود. ماموران کنترل پرواز روسيه و ترکيه و جنگنده هاي دو کشور در عملياتي مشترک هواپيماي ربوده شده را شناسايي و رهگيري و تا هنگام فرود همراهي و تهديد عليه مراکز پرجميعت را خنثي مي کنند.
برچسب ها: رزمایش ، ناتو ، مشترک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار