در ايام هفته دفاع مقدس رادیو قرآن با برنامه های متنوع مناسبتی یاد حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس را گرامی میدارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي راديوقرآن ، شبکه رادیویی قرآن  برای اين هفته برنامه هايي مانند حماسه آفرینان ، جنگ صبحگاهی والشمس، مسابقه قرآنی بشری با موضوع جهاد، شهادت، ايثار و مفاهيم قرآنی را تدارک ديده است.

باتوجه به نامگذاری هفته دفاع مقدس  از 31 شهریورماه  به مدت یک هفته   برنامه "حماسه آفرینان" به همت گروه اطلاع رسانی و امورمجازی شبکه رادیویی قرآن بروی آنتن می رود.
در این برنامه ضمن  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس  دربخش کارشناسی به بحث دفاع و جهاد از منظرقرآن نیز پرداخته می شود.

حجت الاسلام محمد شیخ الاسلامی در این برنامه  به بیان و بررسی آیات  مربوط به جهاد و دافاع در قرآن کریم  می پردازدونقش عقیدتی در پیروزی های رزمندگان اسلام و ایمان در پیروزی جبهه های حق علیه باطل  را بیان می کند.

گزارش از نمايشگاه هاي دفاع مقدس، نمايش و مطالب و گفتارمربوط به هفته دفاع مقدس و خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس از بخش های مختلف اين برنامه است.

گفتگو با خانواده  قاریان شهید,قرآنیان رزمنده در هشت سال دفاع مقدس ,  سردارفضلی فرمانده سپاه تهران و سردار سعدی حسنی فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش از دیگر بخش های برنامه "حماسه آفرینان" است که در کنار آن از کلام  رهبری و شهدا در خصوص دفاع مقدس نیز استفاده می شود.

حماسه آفرینان به سردبیری  و تهیه کنندگی فاطمه رحمانی و گویندگی حمیدرضا عبیری  در هفته دفاع مقدس از ساعت20:30به مدت 15 دقیقه برروی موج اف ام ردیف100مگاهرتز تقدیم شنودگان شبکه رادیویی قرآن می شود.

در برنامه های "والشمس" ویژه صبحگاهی شبکه رایویی قرآن و مسابقه عصرگاهی " بشری " همچنین میان برنامه "اشاره" با محوریت معرفی کتاب و برنامه رویدادهای قرآنی در هفته دفاع مقدس  به این موضوع پرداخته می شود./d2
برچسب ها: دفاع مقدس ، رادیو ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار