همراه با بازگشایی مدارس در برنامه صبحگاهی "والشمس" بخشی ویژه دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو قرآ»؛ فصل مهر ، فصل آشنايی با خدا، فصل همكلاسيهای ديروز و هم نيمكتی های امروز است و در این فصل که آغازی برای تلاش و علم آـموزی است شبکه رادیویی قرآن در برنامه صبحگاهی "والشمس" بخشی را به کودکان و نوجوانان اختصاص داده است.

شبکه رادیویی قرآن  با بازگشایی مدارس برای دانش آموزان زنگ آگاهی و آشنایی با آموزه های قرآنی را نیز به صدا در آورد و  پرچم دانش را مزین به  آیات الهی برافراشته  میدارد.

در فصلی که  درب گلستان معرفت گشوده می شود و صدای جنب و جوش و شور و هياهوی بچه ها، فضای مدرسه را پر می كند برنامه " والشمس" نیز  با بخش کودک و قرآن پیش از زمان آغاز کلاس ها همراه دانش آموزان می شود.

تلاوت قاریان نوجوان, داستان های قرآنی, هرروز یک نکته  اخلاقی برای رفتار درست در مدرسه از بخش های ویژه کودک و نوجوان برنامه و الشمس است.
معرفی کودکان و نوجوانان قرآنی و آشنایی با رفتار و روش آنها نیز از دیگر بخش های بخش کودک و قرآن برنامه صبحگاهی "والشمس" است.

"والشمس" کاری از گروه اطلاع رسانی و امور مجازی شبکه رادیویی قرآن است که از اول مهرماه  از ساعت6 صبح به مدت 90 دقیقه به سردبیری و تهیه کنندگی محبوبه کلانتر برروی موج اف ام ردیف100مگاهرتز تقدیم شنوندگان می شود./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار