در ايام هفته دفاع مقدس رادیو قرآن با برنامه های متنوع مناسبتی یاد حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديوقرآن، شبکه رادیویی قرآن برای اين هفته برنامه هايي مانند حماسه آفرینان، جنگ صبحگاهی والشمس، مسابقه قرآنی بشری با موضوع جهاد، شهادت، ايثار و مفاهيم قرآنی را تدارک ديده است.

باتوجه به نامگذاری هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه به مدت یک هفته برنامه "حماسه آفرینان" به همت گروه اطلاع رسانی و امورمجازی شبکه رادیویی قرآن بروی آنتن می رود.
در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس دربخش کارشناسی به بحث دفاع و جهاد از منظرقرآن نیز پرداخته می شود.

حجت الاسلام محمد شیخ الاسلامی در این برنامه به بیان و بررسی آیات مربوط به جهاد و دفاع در قرآن کریم می پردازد و نقش عقیدتی در پیروزی های رزمندگان اسلام و ایمان در پیروزی جبهه های حق علیه باطل را بیان می کند.

گزارش از نمايشگاه هاي دفاع مقدس، نمايش و مطالب و گفتارمربوط به هفته دفاع مقدس و خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس از بخش های مختلف اين برنامه است.

گفتگو با خانواده قاریان شهید، قرآنیان رزمنده در هشت سال دفاع مقدس، سردارفضلی فرمانده سپاه تهران و سردار سعدی حسنی فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش از دیگر بخش های برنامه "حماسه آفرینان" است که در کنار آن از کلام  رهبری و شهدا در خصوص دفاع مقدس نیز استفاده می شود.

حماسه آفرینان به سردبیری و تهیه کنندگی فاطمه رحمانی و گویندگی حمیدرضا عبیری در هفته دفاع مقدس از ساعت20:30به مدت 15 دقیقه برروی موج اف ام ردیف100مگاهرتز تقدیم شنوندگان شبکه رادیویی قرآن می شود.

در برنامه های "والشمس" ویژه صبحگاهی شبکه رایویی قرآن و مسابقه عصرگاهی "بشری" همچنین میان برنامه "اشاره" با محوریت معرفی کتاب و برنامه رویدادهای قرآنی در هفته دفاع مقدس به این موضوع پرداخته می شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار