معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 14 از فعالیتهای اداره اتوبوس رانی منطقه در طرح مهر قلم خبر داد.


خردمند در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در همین راستا کلیه اتوبوسرانان بخش ملکی و خصوصی از اول مهر ماه با لباس فرم جدید آماده خدمات رسانی به شهروندان و دانش آموزان هستند.

وی  افزود: به همین منظور با مرخصی کلیه پرسنل بعد از 28 شهریور ماه سال جاری موافقت نمی گردد و عوامل گشت از ابتدا تا پایان ساعت کار خطوط آماده باش هستند.

وی ادامه داد: اشتغال 100 درصدی ناوگان خطوط، صدور دستور العمل به شرکتهای خصوصی تحت نظارت در محدوده سرویس رسانی شهرداری منطقه 14 پیرامون اشتغال حداکثری ناوگان و نظارت بهینه بر عملکرد اتوبوسرانان، نظافت کلی اتوبوس های تحت پوشش، استقرار عوامل نظارتی در مکانهای پر مسافر و گلوگاهی شبکه و نظارت از طریق سایت نظارت تصویری توسط عوامل مربوطه و انتقال موارد و مشکلات به مسئولین از دیگر فعالیتهای اداره اتوبوسرانی است.

خردمند گفت: فعالیتهای انجام گرفته در اداره اتوبوسرانی استقرار عوامل نظارتی در دفتر اتوبوسرانی و نظارت و کنترل اتوبوسها از طریق GPS، آماده سازی خودروهای گشت: سرویس بی سیمهای ثابت و سیار، هماهنگی در خصوص فعال نمودن کلیه باجه های فروش کارت بلیت است.

وی خاطر نشان کرد:ناوگان بلیتی اتوبوسرانی برای دانش آموزان، دانشجویان و اقشار فرهنگی در روز اول مهر رایگان خواهد بود. /ف

برچسب ها: ترافیک ، خطوط ، گلوله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار