استادیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه طب سوزنی در درمان بسیاری از بیماری ها مفید است گفت: هنگامی که طب مدرن می تواند بیماری را درمان کند از طب سوزنی استفاده نمی کنیم.

دکتر علی خورسند وکیل زاده در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه از طب سوزنی برای درمان انواع دردها استفاده می شود بیان داشت: طب سوزنی عوارض ندارد و برای درمان مفید است که توسط متخصص انجام شود.

وی با بیان اینکه طب سوزنی در برخی موارد توسط افراد غیر متخصص انجام می شود اظهار داشت: وزارت بهداشت هشدارهای لازم را در خصوص تبلیغات اغوا کننده افراد سودجو در خصوص طب سوزنی انجام داده و همچنین مراکز مجاز را برای اینکار معرفی کرده است.

این متخصص طب سوزنی و چینی در ادامه با اشاره به اینکه تعداد مراجعات افراد برای انجام طب سوزنی در بیمارستان رضا مشهد بالاست تصریح کرد: با گروه های مختلف پزشکی تعامل داریم و با توجه به مزایای این طب درصدد مذاکرات با سازمان های بیمه گر به منظور پوشش بیمه ای آن هستیم./ح

برچسب ها: طب سوزنی ، متخصص ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
اذر فرنيا
۰۶:۰۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
با سلام خواهشمندم بفرماييد ايا طب سوزنى براى فشار خون بالا واقعأ تاثير دارد من فصد خون انجام داده ام و سه جلسه هم طب سوزنى ولى نتيجه اى دريافت نكردم ايا ادامه دهم البته فصد اول و خونم روشن نشد وبايد بيست روز ديكر دوباره بروم لطفأ مرا راهنمايي بفرماييد طب را ادامه دهم يا هزينه اى بيخود است
آخرین اخبار