شهردار منطقه 7 از برپایی ویژه برنامه های سال تحصیلی جدید با عنوان « جشن بزرگ مهر » در مدارس این منطقه خبر داد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران   دکتر رمضان میرعباسی با اعلام این مطلب افزود: ویژه برنامه های سال تحصیلی جدید با عنوان « جشن بزرگ مهر » در مدارس منطقه 7 اجرا می شود. نواختن زنگ دانش در مدارس محلات و اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان بی بضاعت اهم این برنامه را تشکیل می دهد.
 
وی با اشاره به اینکه به مناسبت ماه مهر همچون سالهای گذشته سنت حسنه کمک به دانش آموزان بی بضاعت برپا می شود، خاطرنشان کرد: در این راستا اقلام نوشتاری مورد نیاز به نیازمندان محلی در برخی از  مدارس منطقه 7 اهدا می شود.
 
شهردار منطقه 7 برگزاری جشن ویژه بازگشایی مدارس را ازدیگر برنامه های اجرایی جشن بزرگ مهر عنوان کرد و افزود: به همین منظور زنگ دانش در مدارس منطقه همراه با اهدای شاخه گل و برگزاری مسابقه اجرا می شود.
 
به گفته میرعباسی با توجه به تقارن ماه مهر با ایام مناسبتی مختلف همچون میلاد امام هادی (ع)، عید سعید قربان، سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، شهادت امام  محمد تقی (ع) و امام محمد باقر (ع) ویژه برنامه هایی در سراهای محلات منطقه تدارک دیده شده که همزمان با این ایام اجرا می شود.
 
شهردار منطقه 7 اظهار داشت: روزهای 31 شهریور و اول مهر ماه به مناسبت جشن شکوفه ها شاخه گل میان تمام دبستانیهای سطح منطقه توزیع می شود.
 
وی با اشاره به اینکه کاشت نهال و گلکاری مدارس از 20 شهریور آغاز و تا 30 شهریور ادامه دارد، تصریح کرد: بنا به درخواست و ظرفیت هر مدرسه گل و نهال در آنها کاشته می شود.
 
میرعباسی تصریح کرد: براساس سنت هر ساله روز اول مهر به یکی از مدارس سطح منطقه خواهیم رفت. همچنین بسته های آموزشی با پندهای سبز  نیز به همین مناسبت در میان دانش آموزان مدرسه توزیع خواهد شد.
برچسب ها: جشن ، بزرگ ، مهر ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار