سومين نمايشگاه صنعت چاپ، تبليغات، بازاريابي و بسته بندي استان قم از دوم لغایت پنجم مهرماه در محل دائمی نمایشگاههای استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، مجتبی علیشاهی با اشاره به ظرفیت های قم در زمینه چاپ و نشر اظهارداشت: قم در زمینه چاپ و نشر به خصوص در چاپ کتب دینی دارای ظرفیت های بسیاری است.
وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاهها یکی از بهترین راهها برای معرفی این ظرفیت است گفت: امسال تلاش کردیم تا سومين نمايشگاه صنعت چاپ، تبليغات و بسته بندي در قم به نحو مطلوب برگزار شود و در این راستا برخی دستگاهها همچون اداره کل ارشاد قم و اتحادیه چاپخانه داران قم در برگزاری این نمایشگاه همکاری خوبی دارند.
مدير برگزاري سومين نمايشگاه صنعت چاپ،تبليغات،بازاريابي و بسته بندي استان قم با اشاره به اینکه امسال بنا به دلایلی آنگونه که انتظار می رفت شهروندان جهت شرکت در نمایشگاه و گرفتن غرفه تمایلی نشان نمی دادند افزود: علی رغم وجود مشکلات و سختی های بسیار سعی خواهیم کرد که یک نمایشگاه خوب را برگزار کنیم تا سالهای بعد این نمایشگاه در تقویم نمایشگاهی ماندگار شود نه اینکه کم کم از رونق آن کاسته شود.
وی ادامه داد: این نمایشگاه در اولین سال علی رغم اینکه اولین بار بود برگزار می شد با استقبال خوبی مواجه و برنامه های نسبتا خوبی نیز در آن پیش بینی گردید ولی متاسفانه چون سال گذشته ضعیف برگزار شده بود امسال را با چالش جدی روبرو کرد به گونه ای که اکثریت تمایلی برای حضور در نمایشگاه ندارند.
گفتنی است، سومين نمايشگاه صنعت چاپ،تبليغات،بازاريابي و بسته بندي استان قم از 2 تا 5 مهرماه به همت شرکت نمایشگاهی جهان پدیده هوراند در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين المللي استان قم برگزار خواهد شد و ساعت بازدید آن نیز از ساعت 17 لغایت 23 می باشد./س
برچسب ها: قم ، نمایشگاه ، صنعت چاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.