مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ 
فايننشال تايمز در گزارشي نوشت: آمريکا بايد از فرصتي که بوجود آمده براي پيشبرد مذکرات هسته اي با ايران استفاده کند.
پايگاه اينترنتي ورلد سوسياليست در گزارشي مي نويسد: بنيامين نتانياهو روزهاست به طور آشکارا تلاش دارد در واکنش به تاخير در حمله به سوريه، موضع اسرائيل را خوددارانه نشان دهد چرا که وي نمي خواهد اين طور به نظر رسد که اسرائيل براي به راه انداختن جنگ در سوريه تلاش مي کند.
پايگاه اينترنتي "گلوبال ريسرچ" در گزارشي نوشت:با وجود توافق وزراي امور خارجه آمريکا و روسيه درباره روند صلح سوريه در ژنو ، دولت آمريکا از برنامه هايش براي سرنگوني بشار اسد رئيس جمهوري سوريه دست برنمي دارد و همچنان از مخالفان سوري حمايت مي کند.
معاون وزير خارجه امريکا با حضور در کمپ ترانزيت اعلام کرد: حمايت از منافقين اولويت دولت امريکا است.
وزارت امورخارجه چين از بررسي گزارش سازمان ملل درخصوص استفاده سلاح شيميايي در سوريه خبر داد.
دهها قتل عام از زمان قتل عام دبيرستان کلمبيا در ايالت کلرادو در آمريکا رخ داده که بدترين آنها مدرسه فورت هود، دانشگاه فني ويرجينيا و البته مدرسه ابتدايي سندي هوک بوده است.
يك منبع آگاه رژيم صهيونيستي از ديدار نخست وزير اين رژيم ورئيس جمهور آمريكا در روز 30 سپتامبر"8 مهر" خبر داد.
خبرگزاری آسوشيتدپرس در خبري گزارش داد: یک دادگاه فدرال آمریکا با متهم کردن مالکان ایرانی آسمان‌خراش ۳۶ طبقه‌ای در نیویورک به پنهان کردن دارایی‌های ایران، واشنگتن را يک گام به مصادره این ملک نزدیکتر کرد.
رئیس سابق سیا و آژانس امنیت ملی آمریکا در سخنرانی گفت : عادلانه است اگر بگوئیم آمریکا اینترنت را به یک محیط نظامی تبدیل کرده است .
آنکارا با ارسال نامه اي شوراي امنيت سازمان ملل را از جزئيات موضوع سرنگوني بالگرد سوريه توسط هواپيماهاي اف 16 نيروي هوايي ترکيه مطلع کرد.
روسيه هرگونه تهديد به اقدام نظامي عليه سوريه را به منزله نابودي توافق به دست آمده و تلاش براي حل بحران سوريه دانست.
روزنامه "هندو" چاپ دهلي نو نوشت هند علاقمند است خريد نفت خام با روپيه از ايران را افزايش دهد و تأکيد دارد که نبايد به اقدامات زورگويانه گروه خاصي از کشورها ضد ايران پايبند باشد.
"گوئيدو وستروله" وزير امور خارجه آلمان گفت: تنها راه حلي سياسي مي تواند صلح و دمکراسي پايدار را به سوريه بازگرداند.
ایمن ظواهری که حدود دوسال است به رهبری سازمان تروریسیتی القاعده رسیده است در نخستین دستورکار خود درباره جهاد خواستار خویشتنداری در حمله علیه دیگر‌ فرقه‌های مسلمان و غیرمسلمان شده است.
برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار