رئیس بیمارستان های صحرایی استان آذربایجان شرقی گفت: سازمان بسیج جامعه پزشکی این استان اقدام به راه اندازی بیمارستان صحرایی در هفته دفاع مقدس کرده است.

دکتر رسول صادق، رئیس بیمارستان های صحرایی استان آذربایجان شرقی به راه اندازی بیمارستان صحرایی در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و به خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: بیمارستان صحرایی استان آذربایجان شرقی در هفته دفاع مقدس به همت بسیج جامعه پزشکی این استان در تاریخ 28/6/92 به مدت یک هفته راه اندازی می شود.

وی ضمن بیان اینکه این بیمارستان صحرایی با حضور 350 نفر کارگروه به ارائه خدمات می پردازند عنوان کرد: این بیمارستان صحرایی در منطقه نظر کهریز هشترود، هدف کمک به محرومیت زدایی و بسط  عدالت در ساحت نمایش توان قدرت رزمی و تخصصی بسیج در مدیریت بحران با همکاری سازمان هلال احمر، سازمان علوم پزشکی، بیمارستان شهید محلاتی برگزار می شود.

رئیس بیمارستان های صحرایی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه پیش بینی می شود در این بیمارستان بیش از 70 هزار خدمات رایگان ارائه می شود تصریح کرد: این بیمارستان صحرایی به تمامی مردم روستایی محروم خدمات رایگان ارائه می دهد از اینرو در صورت نیاز به اقدامات پیشرفته به بیمارستان های هم جوار استان ارجاع داده می شوند.

صادق در پایان به بخش هاي این بیمارستان صحرایی اشاره کرد و گفت: این بیمارستان دارای درمانگاه های عمومی، تخصصی، پاراکلینیک می باشد که تمام هزینه های سرپایی و جراحی، بستری آن به صورت رایگان ارائه داده می شود./ح

برچسب ها: درمان ، مناطق محروم ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.