مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: کشف اختلاس صد ميلياردي با کمک سربازان گمنام امام زمان(عج) ، عرضه مقرون به صرفه‌ترین تعرفه خدمات ارتباطی و اینترنت همراه رایگان به حجاج ایرانی از سوی ایرانسل ، اهدای چهار میلیون متر مربع زمین برای احداث مراکز درمانی و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

اقدام راستگو یک حرکت شجاعانه بود و پیشنهاد استعفای او را قبول ندارم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/6/25/1537815_926.jpg

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اقدام راستگو را یک حرکت شجاعانه می دانم و پیشنهاد استعفای او از شورا را قبول ندارم و تلاش اصولگرایان در بازگرداندن فضای همدلی به شوراست.


هوای تهران در شرایط نا سالم به سر می برد / شاخص 104

سخنگوی مرکز کنترل کیفیت هوا از افزایش شاخص و شرایط ناسالم خوبی در پایتخت خبر داد.

اهدای چهار میلیون متر مربع زمین برای احداث مراکز درمانی

 دبیر کل مجمع خیرین سلامت در دیدار با آیت الله علوی گرگانی گفت: تاکنون 4 میلیون متر مربع زمین برای احداث مراکز درمانی اهدا شده است.

بهره برداری رسمی نیمه جنوبی خط 3 مترو در مهرماه / بهره برداری از نیمه شمالی خط 3 مترو در بهار 93
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه راه اندازی آزمایشی خط 3 متروی صورت گرفته گفت:نیمه جنوبی این خط مترو حدفاصل چهار‌ راه ولی‌عصر(عج) تا آزادگان در مهرماه به بهره برداری مي رسد.

اجرای سیستم رهگیری سلامت ماهی قزل آلا در بازارهای تره بار؛ از مهرماه

 مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار با بیان اینکه 50 درصد مواد پروتئینی این سازمان،تحت نظارت شبکه رهگیری قرار گرفته گفت: ماهی قزل آلای عرضه در بازار از ابتدای مهر تحت نظارت قرار خواهد گرفت.

مهر قلم همزمان در مدارس چهره شهر را نیز پاکسازی کرد

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به انجام وظیفه معنوی شهرداری در طرح مهر قلم گفت: بررسی هزینه ای که شهرداری در این خصوص صرف کرده با هزینه ی آموزش و پرورش در این خصوص حاشیه ساز می شود.

روسازی آسفالت تا تعیین قیمت عادله ، دراسناد نظام فنی و اجرایی

 معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران گفت:با تدوین ضوابط نظام فنی یکی از امور زیربنایی حوزه نرم افزاری فعالیت های عمرانی در قالب 30 سند سامان یافت.

کشف اختلاس صد ميلياردي با کمک سربازان گمنام امام زمان(عج)

 ماموران پليس آگاهي توانستند با کمک سربازان گمنام امام زمان(عج) عاملين اختلاس صد ميليارد ريالي يک از بانک‌ها را شناسايي و دستگير کنند.

عرضه مقرون به صرفه‌ترین تعرفه خدمات ارتباطی و اینترنت همراه رایگان به حجاج ایرانی از سوی ایرانسل
 ایرانسل همانند سالهای گذشته از عرضه ارزان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین تعرفه مکالمات و پیام کوتاه به حجاج ایرانی بیت الله الحرام و استفاده رایگان از خدمات اینترنت همراه در موسم حج ابراهیمی ، خبر داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار