يك عضو كميته تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد گفت: تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی هنوز به سرانجام نرسیده است، پس ما نمی‌توانیم بگوییم که عزل "دانشجو" به خاطر تحقیق و تفحص صورت گرفته است و چنین تصمیمی از سوی کسانی است که برای علم، فرهنگ، آموزش‌ و پرورش کشورمان خواب‌ دیده‌اند.

"عطاءالله سلطانی صبور" نماینده مردم رزن در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برخی تلاش‌ها برای عزل "فرهاد دانشجو" اظهار داشت:‌ وي عملکرد بسیار مثبتی در دانشگاه آزاد اسلامی دارد، این در حالی است که دانشجو ضمن حفظ استقلال دانشگاه آزاد، به هیچ جناحی باج نداده است.  
 
وی در ادامه افزود:‌ کسانی که 30 سال مدیریت ثابت فردی را تحمل کردند اکنون نمی‌توانند با دانشجو که یک‌سال در این پست قرار گرفته کنار بیایند.  
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس تصریح کرد: عزل دانشجو نشان می‌دهد که پشت این قضایا یک دیکتاتوری قرار دارد، این در حالی است که آنها موفق نخواهند شد چرا که هم جامعه و هم فعالان عرصه آموزش به این امر واکنش نشان خواهند داد.
 
سلطانی با اشاره به تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اظهار داشت: تحقیق و تفحص از این دانشگاه با استقبال فرهاد دانشجو مواجه شد و وی اعلام آمادگی كرده بود كه همه اطلاعات و آمار دانشگاه آزاد را به مراجع ذی‌صلاح ارائه کند.  
 
وی ادامه داد:‌ تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی هنوز به سرانجام نرسیده است، پس ما نمی‌توانیم بگوییم که عزل "دانشجو" به خاطر تحقیق و تفحص صورت گرفته است و چنین تصمیمی از سوی کسانی است که برای علم، فرهنگ، آموزش‌ و پرورش کشورمان خواب‌ دیده‌اند.  
 
نماینده مردم رزن با اشاره به پیامدهای عزل دانشجو بیان کرد: زمانی که دو وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، فناوری و تحقیقات با سرپرست اداره می‌شود احساس می‌کنم عزل دانشجو پیامدهای منفی را به همراه خواهد داشت.  
 
اين عضو كميته تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد در پايان خاطرنشان کرد: نامه‌ای که پایه‌های عزل دانشجو را بنا کرده، نامه‌ای مخدوش است که شاید از سوی کسانی بوده که دولت دهم را به حاشیه کشانده بودند و حتی اگر چنین نامه‌ای نیز وجود داشته باشد به عنوان مجوزی برای عزل فرهاد دانشجو تلقی نمی‌شود. 

انتهای پیام/

برچسب ها: سلطانی ، نماینده ، رزن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار