تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد تابع زمان نبوده بنابراین مشمول بررسی عملکرد دوران رياست فعلي هم می‌شود.

رضا صابری، سخنگوی کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی مجلس در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اعضای کمیته تحقیق و تفحص ازدانشگاه آزاد اسلامی، درخواستی مبنی بر تمدید فعالیت کار کمیته را به ریاست مجلس ارسال کرده‌اند که منتظر اعلام نظر ایشان هستیم.
 
وی تصریح کرد: با توجه به درخواست تمدید فرصت برای ادامه کار این کمیته ، زمان در اختیار هیات رئیسه مجلس است و به طور حتم درخواست خود مبنی بر تمدید فعالیت این کمیته را تا اوایل مهر پیگیری می‌کنیم، بر این اساس تا زمان مشخص نشدن این مهم، نمی‌توان در مورد زمان ارایه گزارش اظهارنظر کرد.

 وی یادآور شد: بدیهی است اگر تمدید فعالیت کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد با موافقت رئیس مجلس همراه شود در طول این ۶ ماه که درخواست تمدید داده شده گزارش عملکرد را ارایه می‌دهیم.

 وی افزود: ما برای  تحقیق و تفحص از این دانشگاه قید زمان مشخص نکردیم بنابراین کل اسناد و مدارک تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد تابع زمان نیست و کمیته تحقیق و تفحص عملکرد دانشگاه آزاد را از سال ۸۵ مورد بررسی قرار داده است که به طور حتم این مهم به دوره فعالیت فرهاد دانشجو هم می‌رسد./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.