برنامه های دولت امارات برای جذب غیرمسلمانان به دین اسلام و خدماتی که در اختیار تازه مسلمانان قرار می دهد باعث افزایش گرایش به دین اسلام شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی روسیا الیوم؛ بسیاری از موسسه ها و سازمان ها در امارات وجود دارد که خدمات زیادی در اختیار تازه مسلمانان در این کشور قرار می دهند. این امر باعث شده است بسیاری از افراد اقلیت های غیرمسلمان مقیم این کشور به دین اسلام گرایش پیدا کنند.

عبدالله الزعبی گزارشگر این شبکه در گزارشی در این باره با اشاره به افزایش شمار تازه مسلمانان در امارات و بخصوص در امیرنشین دبی به سبب توجه زیاد موسسه ها و سازمان های مختلف به امور آنها افزود: این موسسه ها می کوشند دین اسلام را از طریق تشریح اصول و قواعد آن و توضیح اهداف آن که با افراط گری هیچ مناسبتی ندارد، به این افراد معرفی کنند.

یکی از تازه مسلمانان در امارات می گوید: قبلا از مسلمانان تنفر داشتم اما از دین اسلام به عنوان یک دین تنفر نداشتم و بعدا دین خود را تغییر دادم و با اختیار خودم اسلام را انتخاب کردم و هیچ کس هم مرا به این کار مجبور نکرد. من از این تصمیمی که گرفتم خیلی خوشحال هستم.

در ادامه گزارش آمده است: مقامات امارات کتاب های دینی را به زبان های مختلف در اختیار تازه مسلمانان قرار می دهند و برای آنها دوره های آموزشی و فعالیت های داخلی و خارجی ترتیب می دهند. فعالیت هیأت ها و سازمان های اسلامی در امارات در زمینه تبلیغ دین اسلام و دعوت دیگران به آن همچنان ادامه دارد و بر همین اساس بسیاری از افراد جدید در راه تشرف به دین اسلام قرار دارند. در پنج سال گذشته فقط در دبی بیش از دوازده هزار نفر به دین اسلام گرویده اند.
برچسب ها: امارات ، اسلام ، بین الملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار