معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) از بیمه عمر و سرمایه گذاری آتیه 8 هزار و 204 یتیم خبر داد.

علی محمد ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره این که فرایند بیمه گذاری ایتام تحت پوشش از دی ماه سال گذشته آغاز شده است گفت: در مرحله اول این طرح 8 هزار و 204 یتیم از تمام نقاط کشور تحت پوشش بیمه عمر و سرمایه گذاری آتیه تحت عنوان طرح طاها قرار گرفته اند.

وی در ادامه تصریح کرد: تحصیلات و اشتغال فرزندان یکی از مهم ترین بخش های این طرح است چرا که خانواده ای با مشکلات فقر نمی تواند برای آینده ی خود برنامه ریزی داشته باشد.

وی افزود: تاکنون خیران با واریز نقدی و کمک های غیر نقدی مشکلات ضروری ایتام را برطرف کرده اند.اما آتیه و آینده ایتام از دغدغه های پدران معنوی و مسئولان این طرح است.

وی در خصوص این طرح بیان داشت: در این طرح افراد با پرداخت مبلغی تحت عنوان حق بیمه علاوه بر تامین منابع لازم برای تشکیل سرمایه ای در آتیه، امکان برخورداری از پوشش بیمه عمر را نیز خواهند داشت.

ذوالفقاری در ادامه توضیح داد: در این طرح شرکت های بیمه گذار حق بیمه های پرداختی را با اختصاص نرخ سود تضمینی در اندوخته های فرد بیمه شده انباشته می کنند که این مبلغ طی سال های بعد با افزوده شدن حق بیمه و سود آن ها افزایش یافته و پس اندازی مطمئن برای رفع نیازها و برنامه های آینده فرد بیمه شده خواهد بود معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به این که تمام ایتام دارای شرایط، طی یک برنامه ریزی مدون، در مراحل بعدی اجرای طرح طاها مشمول بیمه سرمایه گذاری آتیه خواهند شد خاطر نشان کرد: در این طرح از درآمد ماهیانه یتیم که هر ماه توسط حامیان خیر طرح اکرام تامین می شود مبلغ 200 هزار ریال به منظور بیمه عمر و تامین آتیه یتیم سرمایه گذاری می شود./ف

برچسب ها: ذوالفقاری ، کمیته ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار