امام جمعه رودهن گفت: رئیس جمهور فرزند ملت ایران است و در نگاهی کلی تر دولت ها هم فرزند نظام جمهوری اسلامی هستند و باید مورد حمایت قرار بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: دولت هایی که در دوران انقلاب اسلامی در کشور در این مدت 33سال شکل گرفته اند همگی در راستای خدمت به مردم و حفاظت از ارزش های انقلاب اسلامی فعالیت کرده اند و خود را خدمت گذار ملت ایران می دانند.

وی با اشاره به این موضوع که دولت را نمایندگان مردم تشکیل داده اند تصریح کرد :دولت را نمایندگان مردم تشکیل داده اندرئیس جمهور که در راس دولت اداره کشور را در دست گرفته است نماینده مردم است زیرا با اکثریت آرای مردم بر مسند ریاست جمهوری تکیه زده است و فردی بیگانه با جامعه نیست و فرزند ملت هم استحجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی کارنامه خوبی از فعالیت در دوران انقلاب در راستای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی دارد.

امام جمعه رودهن در ادامه این مطلب اضافه کرد :همه دولت ها فرزندنظام جمهوری اسلامی هستند و باید ملت و سایر مسئولان نظام هم مثل گذشته حامی دولیت یازدهم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی با شعار تدبیر و امیر باشند که همین امر هم تا کنون محقق شده است .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهار اشت:هر جایی بالاخره ضعف و کمبود هایی هم وجود دارد زیرا انسان جایز الخطااست و ائمه اطهار و پیامبرای الهی نیست که از گناه عاری باشند به همن خاطر اگر ضعف و کمبودی را هم در دولت شاهد بودیم باید آنها را تذکر داد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.