سرمایه‌گذاری در زمینه نوسازی و بهسازی صنایع منجر به افزایش رقابت‌پذیری بنگاه‌های تولیدی و دستیابی به رشد هشت درصدی اقتصاد و سهم یک سومی بهره‌وری در این میزان رشد می‌شود.

محمدحسین فاتحی کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان مطلب فوق گفت: افزایش بهره‌وری در تولید، این روزها یکی از اهداف بزرگ تولید به شمار می‌رود و از آنجا که این امر به یکی از عوامل رشد اقتصادی تبدیل شده، دستیابی به آن یکی از ایده‌‌آل‌های هر فعال صنعتی به شمار می‌رود.  
 
وی با اشاره به قانون هدفمندی یارانه‌ها و ضرورت نوسازی و بهسازی صنایع با هدف کاهش مصرف انرژی و افزایش بهره‌وری، اظهار کرد: با توجه به اینکه، بروز رسانی صنایع که عامل مهمی در رفع مشکل بیکاری به شمار می‌رود، نوسازی و بهسازی صنعت الزامی است.  
 
فاتحی تصریح کرد:‌استفاده از راهکارهای علمی و سیستم‌های مرتبط می‌توان نسبت به ارتقاء راندمان تولید و افزایش بهره‌وری اقدام کرد.  
 
فاتحی خاطرنشان کرد: کمک به نوسازی و تجدید ساختار صنایع، با هدف افزایش بهره‌وری بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت است و تاکنون اقدام‌های بسیاری در این زمینه صورت گرفته و تصمیم‌های متعددی نیز اتخاذ شده است.  
انتهای پیام/ 
برچسب ها: نوسازی ، بهسازی ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار