استاندار کرمانشاه گفت: مجموعه‌هایی خارج از استان کرمانشاه به‌دنبال بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود در استان کرمانشاه هستند و کارها باید به نیروهای بومی سپرده شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت‌الله دمیاد گفت : صادرات غیرنفتی چهار ماهه نخست سال‌جاری یک میلیارد دلار بوده است.

دمیاد با بیان اینکه این میزان صادرات 39 درصد افزایش وزنی و 31 درصد افزایش داشته، گفت : یک سری اهداف در بخش‌های مختلف تعریف شده و در استان کرمانشاه در زمینه مباحث فرهنگی برای موضوعات اقتصادی خوب کار نشده است.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد : در بخش خصوصی باید پایه‌های فرهنگی را تقویت کنیم و صنعت‌گران تشویق شوند.

وی گفت : ظرفیت‌های ممتازی در  استان کرمانشاه وجود دارد که به‌دلایل مختلف از آن استفاده نشده است و کارها باید به نیروهای بومی سپرده شود.

استاندار کرمانشاه گفت : سه منطقه ویژه قصرشیرین، کرمانشاه و اسلام‌آبادغرب در استان کرمانشاه تعریف شده و از بدو تصدی استانداری کرمانشاه این موضوع را پی‌گیری کرده‌ایم..

استاندار کرمانشاه با تاکید بر واگذاری فعالیت‌های اقتصادی بازارچه پرویزخان به بخش خصوصی، امور نظارتی را بر عهده بخش دولتی عنوان کرد.

دمیاد از معافیت مالیاتی به‌مدت 20 سال از تاریخ بهره‌برداری برای فعالان اقتصادی، عدم پرداخت حقوق گمرکی در مورد واردات کالا و... را از جمله مشوق‌هایی عنوان کرد که برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شده است./س


برچسب ها: کرمانشاه ، ظرفیت ، نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.