استاندار اصفهان گفت: اصفهان نخستین استان دارای اردوگاه درمانی ترک اعتیاداست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی  با اشاره به اینکه من به عنوان رئیس شورای مبارزه با موارد مخدر استان با اکراه وارد جلسات این شورا می شوم چراکه همواره اخبار و آمار و ارقام ناگواری در آن ذکر می شود، اظهار کرد: امروز در کنار شما خدا را به خاطر اینکه از آن شرایط وخیمی که برای زندگی داشتید و رهایی یافته اید شکر می کنم.

وی با بیان اینکه امیدوارم که افرادی که تاکنون رهایی نیافته اند به زودی به جمع شما ملحق شوند، افزود: به یقین شما از ما مسئولان انتظاراتی دارید و در این راه باید برخورداری از زندگی بهتر بستر سازی کنید و تمام تلاش های همکاران من در سایر بخش ها مانند بهزیستی برای کمک به شماست.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه باید همواره پیشگیری را مقدم بر درمان بدانیم، تصریح کرد: کارهای بزرگی بر این اساس صورت گرفته است و زمینه هایی برای پیشگیری و درمان و آموزش های لازم برای تربیت مربیان در این خصوص صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در بخش درمان تلاشهایی صورت گرفته است، اذعان کرد: امروز 12 مرکز برای پوشش 8 هزار نفر در امر پیشگیری از اعتیاد دایر شده است و نجات هریک از شما برای ما همواره یک اصل تلقی شده است.

ذاکر با بیان اینکه ما تعهدی اخلاقی داده ایم و این امر را یک وظیفه می دانیم، خاطر نشان کرد: شما نیز باید تلاش کنید تا پیشتاز شوید و اگر شما قدمی بر ندارید تلاش های ما به نتیجه نخواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه همانگونه که شجاعانه وارد این مرحله شدید و شجاعت شما مایه دلگرمی ماست، ابراز کرد: ما بدون حمایت شما به نتیجه ای نخواهیم رسید و با همین حمایت ها است که اصفهان نخستین استانی است که در حوزه درمان اردوگاه درمانی دارد و بیش از 4 هزار نفر در این اردوگاه در حال ترک اعتیاد هستند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.