نمايندگان مردم استان چهارمحال و بختياري در مجلس شوراي اسلامي، در نشستي با اعضاي هيات رئيسه ‌و رؤساي دانشكده ها دانشگاه شهركرد روند توسعه‌ آموزش عالي استان چهارمحال و بختياري را مورد بررسي قرار دادند.

نمايندگان مردم استان چهارمحال و بختياري در مجلس شوراي در نشستي با اعضاي هيات رئيسه و رؤساي دانشكده هاي دانشگاه شهركرد، روند توسعه‌ آموزش عالي استان چهارمحال و بختياري را مورد بررسي قرار دادند.

رئيس دانشگاه شهركرد، در اين نشست ضمن تبریک سال تحصیلی جدید، از نمايندگان مردم استان چهارمحال و بختياري به پاس حضور در دانشگاه شهركرد و پيگيري امور آموزش عالي این استان صميمانه سپاسگذاري كرد.

اسدي، ضمن ارائه‌ گزارشي از روند توسعه‌ دانشگاه شهركرد به برخي دستاوردهاي جديد دانشگاه از جمله: ارتقاي رتبه‌ دانشگاه از 37 به 26، تشكيل هيات مميزه‌ و هيات امناي مستقل دانشگاه، راه اندازي پرديس دانشگاهي دانشگاه شهركرد و رشد چشمگير تحصيلات تكميلي و اجراي طرح ولايت كشوري خواهران در اين دانشگاه اشاره كرد.

وی، در اين نشست از كمبود اعتبارات و عدم تامين برخي امكانات از جمله   خوابگاه هاي دانشجويي به عنوان مشكلات پيش رو نام برد و از نمايندگان مردم استان چهارمحال و بختياري خواست مسائل و مشکلات، در تنظيم طرح ها و پيشنهادات و در كمسيون هاي تخصصي آموزش عالي این استان مورد بررسي قرار گرفته و تا حد امكان رفع گردد./س

برچسب ها: نشست ، نمایندگان ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.