با تخریب مدرسه شهید بسایی خوی 800 دانش آموز دختر و پسر بلا تکلیف می شوند .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه مالکان و وراث مدرسه شهید بسایی خوی با بیل و کلنک به جان این مدرسه افتادند تا با تخریب آن تکلیف سهم شان را مشخص کنند .

سنگی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوی   اظهار کرد:زمین این مدرسه را شهرداری در سالهای گذشته با صورتجلسه به آموزش و پرورش برای احداث مدرسه تحویل داده اما بعد از سالها مالکانی پیدا شدند و با حکم قانون اقدام به خلع ید مدرسه از آموزش و پرورش کرده و دستور تخریب آنرا گرفته اند.

وی تصریح کرد: در این مدرسه 12 کلاسه 800 دانش آموز دختر و پسر در دو شیفت مشغول به تحصیل می باشند که آموزش و پرورش آماده است ،هزینه مدرسه و حتی به مالکان هم پیشنهاد تعویض زمین مدرسه با 4 زمین دیگر را داده اما آنها قبول نکرده اند.

سنگی ادامه داد: با توجه به کمبود شدید فضاهای آموزشی در خوی و در آستانه سال تحصیلی جدید دانش آموزانی که در این مدرسه ثبت نام کرده اند تکلیفشان چه خواهد شد؟

خیرین مدرسه ساز شهرستان خوی درسطح کشور از جمله خیرینی هستند که پیشرو درکار خیر مدرسه سازی اند واکنون با تخریب مدرسه بسایی وسرگردانی 800 دانش آموز علاوه بر اینکه در امر تربیت وتربیت خللی ایجاد می شود، مفهوم خیری و کسانی که سال ها بدون هیچ چشم داشتی دراین زمینه فعالیت دارند زیر سوال می رود./س

برچسب ها: تخریب ، مدرسه ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.