مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کنم هیچوقت روحیه‌ام را از دست بدهم. فعلا مهم است که میانگین امتیازات را بالا بریم تا در کورس قهرمانی بمانیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، میلاد غریبی اظهار داشت: قسمت من هم می‌شود که برای پرسپولیس بازی کنم و تلاش می‌کنم آن روز در شرایطی باشم که مثل سایر بازیکنان جدید تیم بتوانم کادر فنی را سربلند کنم. در حال حاضر آنچه اهمیت دارد این است که تیم نتیجه بگیرد تا در کورس قهرمانی بمانیم. دوست دارم در اولین سال حضور در پرسپولیس، قهرمانی با تیم را تجربه کنم و این بسیار فوق‌العاده خواهد بود.
 
وی ادامه داد: پرسپولیس تا همینجا نسبت به دو فصل اخیر شرایط خیلی بهتری داشته است. نمی‌خواهم بگویم این ایده‌آل است اما بابت این، خدا را شکر می‌کنیم و در کنار آن تلاش خودمان را بیشتر کرده‌ایم. برای همین برای بازی با فولاد گستر تمرینات خوبی داشتیم. من در جو تیم هستم و واقعا احساس می‌کنم شرایط بسیار خوب خواهد شد. ما دنبال کسب چند پیروزی پیاپی هستیم تا میانگین امتیاز خوبی را کسب کنیم.
 
مهاجم جوان پرسپولیس درباره عملکرد قابل قبول بازیکنان جدید تیم تصریح کرد: این مساله نشان می‌دهد که کادر فنی کاملا حساب شده و با آگاهی نفرات را انتخاب کرده است و برای همین، کادر فنی برای ادامه بازی‌ها برنامه دارد. من که هنوز فرصت بازی نداشته‌ام ولی خدا را شکر بچه‌هایی که آمدند با وجود آنکه تحت فشار بودند، همگی عالی کار کردند. البته فشار روی بازیکنان قدیمی خیلی بیشتر است چون با مسائل فصل‌های گذشته درگیر بودند ولی همه اینها روبه بهبود است.
 
غریبی درباره اینکه آیا با توجه به ترافیک در نفرات هجومی می‌تواند در پست دیگری بازی کند گفت: در پست‌های دیگر هم بازی کرده‌ام. البته بطور قطع بازی در خطوط جلو و حمله یک چیز دیگر است و آن را دوست دارم اما اگر کادر فنی صلاح  بداند مشکلی ندارم و می‌توانم از عهده کار بر بیایم.
 
وی در پایان تاثیر دوری از میادین بر شرایط روحی خود خاطر نشان کرد: هواداران نگران این مساله نباشند. هر چند سخت است ولی می‌دانم کار سختی پیش رو دارم. روحیه‌ام را حفظ می‌کنم. من همیشه در حال خنده هستم و فکر نمی‌کنم هیچوقت روحیه‌ام را از دست بدهم.
برچسب ها: مهاجم ، پرسپولیس ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار