مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: رفتاری مهربانانه که از آن به عنوان نماد نامهربانی یاد شد ، ترک جلسه امروز برخی از اعضا تقلید رفتار زشت غربی ها، دور از منطق و غیر قابل دفاع است ،‌ معلمان دوره ديده پايه اول ، دوم و ششم را جابجا ننماييد/ كتابهاي درسي به استانها ارسال شد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

جزئيات حادثه مرگبار اسکانيا از زبان رئيس پليس راهور کشور

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/6/19/1516564_917.jpg

 رئيس پليس راهور ناجا جزئيات و علت حادثه را در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشريح کرد.

مطالعات نشان می دهد کمترین دانش آموز مدارس نمونه دولتی از کشور خارج شده اند
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس نمونه دولتی که از سال 65 با هدف تربیت نیروی انسانی آینده جمهوری اسلامی آغاز شد کمترین خروج دانش آموز از کشور داشته است.

معلمان دوره ديده پايه اول ، دوم و ششم را جابجا ننماييد/ كتابهاي درسي به استانها ارسال شد رئيس سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي با حضور در گردهمايي معاونين آموزش ابتدايي در اردوگاه شهيد باهنر از ارسال كتب درسي به استان‌ها خبر داد.

رفتاری مهربانانه که از آن به عنوان نماد نامهربانی یاد شد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جریان روز یکشنبه انتخاب شهردار گزارشاتی ارائه شد که برخی از آن ها خلاف حقیقت و حتی وارونه بود.

مطالعات نشان می دهد کمترین دانش آموز مدارس نمونه دولتی از کشور خارج شده اند
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس نمونه دولتی که از سال 65 با هدف تربیت نیروی انسانی آینده جمهوری اسلامی آغاز شد کمترین خروج دانش آموز از کشور داشته است.

ترک جلسه امروز برخی از اعضا تقلید رفتار زشت غربی ها، دور از منطق و غیر قابل دفاع است
عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: حرکت امروز برخی از اعضا در شورا و ترک جلسه تقلید رفتار زشت غربی ها و دور از منطق است.

تدارک گسترده مدیریت شهری برای جا به جایی 5/2 میلیون دانش آموز و دانشجوی پایتخت / 8 هزار راننده سرویس مدارس تا اول مهر آموزش می بینند
توافق نامه سرویس مدارس پایتخت طی مراسمی با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ امروز امضاء و مبادله شد.

اعزام بيش از 150 مدير و كارشناس ستادي در قالب 32 گروه به استان ها در قالب پروژه مهر معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش از سازماندهي و اعزام بيش از 150 تن از مديران و كارشناسان ستادي در قالب 32 گروه در قالب پروژه مهر به استان هاي كشور خبر داد .

معلمان دوره ديده پايه اول ، دوم و ششم را جابجا ننماييد/ كتابهاي درسي به استانها ارسال شد
رئيس سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي با حضور در گردهمايي معاونين آموزش ابتدايي در اردوگاه شهيد باهنر از ارسال كتب درسي به استان‌ها خبر داد.

تاکید بر اهمیت سوق دادن جریان نوسازی به سمت نوسازی مردمی / بهره گیری از ناظران ویژه برای نظارت عالی بر پروژه های نوسازی

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران نهادینه سازی مشارکت اقتصادی و اجتماعی آگاهانه مردم و نهادهای دولتی در نوسازی بافت های فرسوده را از جمله مهمترین سیاست های کلی این سازمان دانست .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار