فرماندهي انتظامي ويژه شرق استان تهران از كشف و ضبط ۲۸۸ كيلوگرم مواد مخدر از نوع مرفين در دماوند خبر داد.

سيروس فتحي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: با اقدامات گسترده اطلاعاتي و فني يك ماهه فرماندهي انتظامي شرق استان تهران، تريلي حامل مواد مخدر از نوع مرفين در دماوند متوقف شد.

وي گفت: اين تريلي كه از مناطق جنوبي كشور بارگيري شده و ظاهراً به سمت استان مازندران در حال حركت بود، حامل ۲۸۸ كيلوگرم مواد مخدر از نوع مرفين بود كه در دماوند از سوي عوامل انتظامي توقيف شد.

فتحي تصريح كرد: اين مواد به طرز ماهرانه اي در خودرو جاسازي شده بود كه براي منحرف كردن سگ هاي پليس، به مواد شيميايي، سدر و كافور آغشته شده بودند.

وي با اشاره به افزايش ميزان كشفيات مواد مخدر، تصريح كرد: در شش ماهه نخست سال ۹۲ به اندازه يك تن و ۶۰۰ كيلوگرم انواع مواد مخدر در محدوده شرق استان تهران كشف شد كه از اين نظر با مجموع كشفيات سال ۹۱ برابري مي كند.

فرماندهي انتظامي ويژه شرق استان تهران بيان كرد: ترياك و مرفين عمده كشفيات را تشكيل مي دادند و در اين رابطه تاكنون ۲۰ نفر دستگير و زنداني شده اند.

اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: از هر ۱۰ كيلوگرم ترياك، يك كيلوگرم مرفين و و از هر كيلو مرفين، دو كيلوگرم هروئين به دست مي آيد./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.