جشنواره تئاتر سوره ی ماه به دلیل محدودیت سالن ها مخاطب عام ندارد.

محمد احمدی کارگردان نمایش "وداع" با اشاره به نمایش هایی که در خصوص دفاع مقدس داشته به خبرنگار حوزه ی تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: من نمایش های بسیاری در عرصه ی دفاع مقدس داشتم و اکنون هم نمایش "وداع" را برای جشنواره ی سوره ی ماه کار کردم که قرار است در مهر ماه به اجرا برود. 

وی ادامه داد: دیگر من جزء پیشکسوتان جشنواره ی سوره ی ماه شوم زیرا پنجمین دوره ی حضورم در جشنواره محسوب می شود و خوشبختانه این جشنواره جایگاه خودش را در بین تئاتری ها پیدا کرده است. 

کارگردان نمایش "وداع" بین المللی نشدن این جشنواره را از ضعف های آن دانست و گفت: چند دوره ای است که صحبت از بین المللی شدن جشنواره ی سوره ماه می شود اما متاسفانه تا کنون کاری انجام نشده است. ای کاش جشنواره به فضای بین المللی می رسید. 

وی افزود: مسئله ی عمده ی دیگر در جشنواره سوره ی ماه محدودیت اجرا فقط در سالن های حوزه ی هنری است به نظر من چنانچه نمایش ها در سالن های دیگری هم اجرا شود مخاطب عام پیدا می کند. 

احمدی تصریح کرد: جشنواره هایی چون جشنواره ای مقاومت، فجر و نمایش های آئین های سنتی در سالن های دیگر مثل سالن تئاتر شهر امکان اجرا و گستردگی مخاطب رادارند اما نمایش های ما فقط مورد بازدید افراد خاصی که از جشنواره باخبرند، قرار می گیرد. 

وی در ادامه در خصوص نمایش "وداع" گفت:" وداع" موضوعی با سه زمان گذشته ، حال و آینده را دنبال می کند و به زندگی شهیدی می پردازد که قبل از شهادتش خوان بوده و پیدا شدن لوازم تعزیه در خانه ی او با وقوع اتفاقاتی همراه است. 

احمدی خاطر نشان کرد: چنانچه نمایش "وداع" در بخش رقابت جشنواره سوره ی ماه قرار بگیرید می تواند در بخش ویژه ای جشنواره ی مقاومت هم حضور پیدا کند./ي2
برچسب ها: جشنواره ، تئاتر ، سوره ماه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار