از 28 تا 31 شهریورماه؛

حوزه هنری لرستان میزبان همایش منطقه ای تئاتر ماه غرب كشور

رییس حوزه هنری لرستان از میزبانی استان در برگزاری همایش منطقه ای تئاتر سوره ماه در غرب كشور خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، شیرزاد نعمتی نیا با اعلام این خبر گفت: این همایش از 28 تا 31 شهریور ماه امسال با حضور هنرمندانی از استانهای كرمانشاه، كردستان، همدان، مركزی، ایلام و قم در خرم آباد برگزار می شود.

وی با بیان اینكه امكانات و زیرساخت های نمایش این استان در بازدید مورد تایید قرار گرفت تصریح كرد: به این منظور "علی قربانی" مدیر مركز محافل و جشنواره های حوزه هنری كشور از امكانات استان جهت برگزاری جشنواره بازدید كرده است و این حوزه تمام تلاش خود را در برگزاری سطح كیفی این همایش انجام خواهد داد.

رییس حوزه هنری لرستان اضافه كرد: هنرمندان لرستان با چهار اثر نمایشی در همایش منطقه ای تئاتر ماه غرب كشور حضور دارند. این نمایش ها از بین 10 اثر نمایشی در مرحله بازخوانی آثار انتخاب و در همایش منطقه ای تئاتر سوره ماه اجرا خواهند شد.

شیرزاد به موضوعات اعلام شده در جشنواره تئاتر ماه اشاره كرد و افزود: "بیداری اسلامی، دفاع مقدس و قصص قرآنی" از جمله موضوعات نمایش های استان در همایش منطقه ای تئاتر ماه غرب كشور است.

 وی با اشاره به استعدادهای هنرمندان استان در عرصه نمایش افزود: طی چند سال گذشته لرستان جزو استان های موفق در این عرصه بوده است و امیدواریم در همایش امسال هنرمندان استان هم موفق ظاهر شوند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار