معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان و دبیر ستاد طرح های مهر ماندگار از رئیس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری طی نامه ای تقدیر کرد.

در این تقدیر نامه آمده است:  جناب آقای حمید پور کاوه  رئیس گروه محترم نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان چهار محال  و بختیاری، سپاس و ستایش خداوند متعال را که عمل صالح را نشانه ایمان  و صداقت قرار داد و تلاش مخلصانه انسان را عبادت نامید .
نظر به اهمیت اجرای  سیاست های دولت در اجرای طرح مهر ماندگار در ایران اسلامی، بنا به پیشنهاد مدیرکل محترم دفتر طرح و برنامه وزارتخانه ورزش و جوانان از زحمات و تلاشهای بی شائبه جنابعالی در  امر اجرای پروژه های ورزشی وزارت ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری در قالب طرح مهر ماندگار تقدیر و  تشکر به عمل می آید. امید است با استعانت از خداوند متعال و عنایات حضرت ولی  عصر (عج) تحت زعامت حکیمانه مقام معظم رهبری، ولی امر مسلمین جهان همواره در مسیر  اعتلای آرمانهای انقلاب اسلامی و خدمت به مردم در سال حماسه سیاسی و اقتصادی، خدمت  به نظام مقدس جمهوری اسلامی سربلند و سرافراز باشید/س .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.