وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي گفت: درصدد كاهش سهم مردم در پرداخت هزينه‌هاي سلامت هستيم.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از دكتر سيدحسن هاشمي ضمن بيان اين مطلب گفت: گرچه دست يافتن به اين هدف سهل‌الوصول نيست ولي از هيچ كوششي براي رسيدن به اين امر كوتاهي نخواهیم كرد و در اين زمينه از تجارب صاحب‌نظران نيز بهره خواهیم برد.

وي همچنين در ادامه از برگزاري جلسه‌اي با سازمان مديريت و برنامه‌ريزي کشور در این رابطه خبر داد و گفت: در اين جلسه درخصوص اصلاحيه بودجه بخش سلامت بحث و تبادل نظر خواهيم برد.

 

برنامه‌اي براي انتزاع دانشگاه علوم پزشكي ايران نداريم

وزير بهداشت، که در حاشیه ملاقات مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت سخن می گفت، در پاسخ به پرسشی مبنی بر برنامه وزارت بهداشت درخصوص انتزاع دانشگاه علوم پزشکی ایران از دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: وزارت بهداشت هيچ برنامه‌اي براي انتزاع دانشگاه علوم پزشكي ايران ندارد.

وي موضوع انتزاع دانشگاه علوم پزشكي ايران را خارج از حوزه وزارت بهداشت دانست و گفت: اين موضوع مربوط به تصمیم گیری دو قوه مجريه و قضاييه است.

دكتر سيدحسن هاشمي گفت: برنامه‌هاي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي تهران و ايران كاملاً مشخص است و ورودي‌هاي 91-90 از دانشگاه علوم پزشكي تهران فارغ‌التحصيل مي‌شوند و ديگر دانشجويان نيز هم چون قبل به تحصيل خود ادامه مي‌دهند./ع2

برچسب ها: سلامت ، پزشکی ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار