مهترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ 

نشست گروه 20 در سایه اختلافات درباره سوریه در سن پترزبورگ به پایان رسید و آنچه از این نشست بر جای ماند مخالفت روسیه با هر گونه اقدام نظامی احتمالی آمریکا علیه سوریه و اصرار باراک اوباما مبنی بر انجام چنین حمله ای بود.
قاضي تحقيقات مصر دستور بازداشت 4 روزه محمد مرسي رئيس جمهور بركنار شده اين كشور را صادر كرد.
روزنامه آمريکايي نيويورک تايمز نوشت: تحريم برخي از شرکت ها و بانک هاي ايراني لغو مي شود.
مسئولان آمريکايي اعلام کردند باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا به پنتاگون دستور داده است فهرستي گسترده از اهداف احتمالي در سوريه تهيه کند.
روزنامه آمريکايي نيويورک تايمز نوشت: تحريم برخي از شرکت ها و بانک هاي ايراني لغو مي شود.
خبرگزاري شين هوا لحظاتي پيش به نقل از منابع اطلاع رساني محلي از هرات افغانستان اعلام کرد بامداد روز شنبه شماري ناشناس کنسولگري ايران در شهر هرات واقع در غرب افغانستان را هدف حمله قرار دادند.
در طول جنگ جهانی دوم بیش از ۲۰۰ هزار زن که عمدتا کره‌ای و چینی بودند، مورد تجاوز سربازان ژاپنی قرار گرفتند. آنان برخی از این قربانیان را که "زنان مایه‌ تسلی" خوانده می‌شدند، پس از تجاوز به قتل می‌رساندند.
گروه الشباب سومالی مسئوليت انفجارهاي موگاديشو را برعهده گرفت .
پليس فدرال آمريکا (اف بي آي) به شرکت هاي آمريکايي درباره احتمال افزايش حملات سايبري هکرهاي حامي دولت سوريه همزمان با نزديک شدن زمان تصميم گيري نهايي واشنگتن درباره اقدام نظامي عليه سوريه، هشدار داد.
بزرگترین نمایشگاه نوآوری‌های رسانه‌ای برلین به مدت شش روز جدیدترین فناوری‌ها در عرصه سرگرمی و ارتباطات الکترونیک را به نمایش می‌گذارد.
خبرنگار روزنامه انگلیسی گاردین از آماده شدن مردم پایتخت سوریه برای مقابله با حملات همزمان غرب و عناصر مسلح خبر داد.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار