مركز معماری حوزه هنری با در نظر داشتن ابعاد متعالی هنر معماری در جامعه، سلسله مسابقات "پنجره سپید" را با هدف در نظر گرفتن نقش معماری در دیگر هنرها برگزار می كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مسابقه "پنجره سپید" در اولین گام با پرداختن به رمان "قیدار" اثر رضا امیر خانی، سلسله مسابقات را آغاز می نماید. در این مسابقه ترسیم بنای توصیف شده «لنگر پا سید» در این رمان به رقابت گذاشته می شود و در پایان با حضور اساتید معماری و نویسنده این رمان داوری انجام می شود. گفتنی است جوایز این مسابقه به ترتیب 1 میلیون تومان برای نفر اول 600 هزار تومان برای نفر دوم 300 هزار تومان برای نفر سوم در نظر گرفته شده است.

شایان ذكر است علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت مركز معماری حوزه هنری به آدرس  www.irac.ir با توجه به شرایط فراخوان و دریافت فرم ثبت نام در این مسابقه شركت نمایند.

شركت كنندگان محترم می بایست طرح های خود را همراه مدارك فوق تا چهارشنبه 29 آبان ماه به آدرس انتهای خیابان فلسطین جنوبی خیابان لقمان الدوله ادهم پلاك 7 جدید طبقه دوم مركز معماری حوزه هنری ارسال نمایند. علاقه مندان جهت كسب اطلاعات بیشتر با شماره های 66487866،66978635 تماس حاصل نمایند./ي2
برچسب ها: حوزه هنری ، قیدار ، طراحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار