سپردن ممیزی به ناشران به شرط جلوگیری نکردن از ورود کتاب به بازار پس از چاپ اقدام خیلی خوبی است.

فرهاد حسن زاده نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران در خصوص سپردن اعمال ممیزی به ناشران گفت: این اقدام به شرط جلوگیری نکردن از ورود کتاب به بازار پس از چاپ و ایجاد نشدن خوب است.

اين نويسنده اظهار داشت: این اقدام مستلزم آزاد گذاشتن ناشران در این امر است و در صورت انجام این اقدام به سبب کاهش استرس ها به شرط ایراد نگرفتن به کتاب پس از چاپ حرمت بسیار موثر و خوبی محسوب می شود این اقدام در تسریع روند مجوز گرفتن کتاب ها موثر بوده زیرا بعضی کتاب ها 5 تا 6 ماه در انتظار گرفتن مجوز می مانند.

وی افزود: یکی از کتاب هایم پس از 7 بار پیگیری بالاخره مجوز چاپ گرفت کتاب بعضی وقت ها در انتظار گرفتن مجوز می ماند این اقدام تاثیر زیادی در تسریع روند گرفتن مجوز دارد.

حسن زاده عنوان کرد: عملی شدن این مسئله مستلزم اعتماد هم به ناشر و هم به نویسنده است سپردن اعمال ممیزی به ناشران می توان در تشویق نویسندگان به نگارش کتاب موثر باشد و نویسنده را که با فاصله گرفتن از مسائل اقتصادی آن روزها به نگارش کتاب پرداخته تشویق می کند.

وی خاطرنشان کرد: نویسنده پس از سپردن کتاب به دست ناشر برای چاپ دغدغه ی انتشار کتابش را داشت اما با سپردن اعمال ممیزی به ناشران دغدغه ها از بین می رود و از این لحاظ منظر خیلی خوب و موثر خواهد بود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار