رژيم صهيونيستي ساکنان روستايي را در قدس اشغالي وادار کرد به کرانه باختري رود اردن مهاجرت کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الميادين ؛ رژيم اشغالگر اسرائيلي روستاي عرب الکعابنه در قدس اشغالي را ويران و خانواده هاي ساکن اين روستا را آواره کرد. 
اسرائيل بيست و يک تاسيسات را در منطقه تل العدسه اطراف قدس تخريب کرد.  با اين اقدام، شش خانواده به طور کامل آواره شدند. اين خانواده ها روستاي الکعابنه را تشکيل مي دادند.علي کعابنه از ساکنان روستاي عرب الکعابنه گفت آنها روستاي ما را به طور کامل ويران کردند و همه چيز را از بين بردند حتي آب و برق را هم قطع کردند. 

بنابراين گزارش، روستاي عرب الکعابنه يکي از شانزده روستاي باديه نشينان است و ساخت ديوار حائل نژادپرستي باعث شده است اين روستاها در نزديکي قدس قرار بگيرد. ساکنان اين روستاها فلسطيني هستند. اسرائيل ساکنان اين روستا را مجبور کرده است به کرانه باختري رود اردن مهاجرت کنند و اکنون در چادر ساکن هستند.  

هدف از قوانين اسرائيل مصادره زمينهاي فلسطيني ها و وادار کردن صاحبان اصلي زمين ها به مهاجرت است. سازمان ديده بان حقوق بشر وادار کردن فلسطيني ها به مهاجرت را جنايت جنگي توصيف کرد.  بيل وان اسفلد سخنگوي ديده بان حقوق بشر گفت منطقه اي که در آن خانه ها تخريب شده طبق قانون بين المللي منطقه اشغالي است و همه جز اسرائيل، اين را قبول دارند و طبق قانون اشغال نبايد مردم را وادار به مهاجرت کرد.  

خبرنگار اين شبکه افزود سياست شهرک سازي اسرائيل از سال هزار و نهصد و چهل و هشت متوقف نشده است. با اين سياست يک رژيم روي ويرانه هاي خانه هاي فلسطيني ها بنا شده است. 
برچسب ها: اجبار ، قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار